9 трикови за да напишете добра порака за е-пошта

9 трикови за да напишете добра порака за е-пошта

 

Може ли да напишете наслов на е-пошта што луѓето навистина ќе го читаат? 

Насловот е првото нешто што ќе го забележиме и врз основа на кое ќе одлучиме дали да ја отвориме е-поштата. Десетици, дури стотици е-пошта што пристигнуваат во нашето сандаче ја отежнуваат работата на професионалците за маркетинг по електронска пошта. Честопати, насловот на е-пошта е главниот фактор што влијае врз тоа дали претплатникот ќе го отвори или игнорира билтенот на вашата продавница. Еве девет предефинирани формули што можете да ги примените денес.

 

1. Постави прашање

Прашањето го привлекува вниманието на корисникот и потсвесно го охрабрува да даде одговор на прашањето.

Пример: Дали ги проверувате вашите е-пошта првото нешто наутро кога ќе се разбудите?

Дали сте зомби и пред првото утринско кафе?

Корисникот се поврзува со прашањата, особено ако тие се во согласност со неговите потреби, вредности или преференции.

 

2. Започнете со „како“

Некои велат дека нема лош наслов ако започне со „како“.

Пример: Како да се зголеми отворената стапка?

Како да привлечете 1000 нови корисници за 1 ден?

Значи, вие нудите решение, а корисникот знае што да очекува во содржината. Клучот за насловот е да се фокусирате на придобивките и подобрувањата на процесот, а не на самиот процес.

 

3. Користете го елементот за недостиг

Научно е докажано дека недостигот е еден од главните психолошки импулси што ги мотивира луѓето да дејствуваат. Во е-мејл маркетингот, известувањето за позитивни краткорочни промени влијае на однесувањето на корисникот и ги привлекува да дознаат повеќе за самата тема.

Пример: Само 2% попуст на сите чевли трае уште 2 дена!

Бесплатна испорака во следните 5 часа!

Клучниот збор на кој ќе се фокусирате во насловот е исклучително важен, бидејќи ако клучниот збор (понуда) не е интересен за корисникот, насловот нема да биде интересен ниту за него.

 

4. Нагласете дека информациите во билтенот се корисни или целосно нови

Користењето зборови како вовед или нови во насловот му дава на корисникот чувство дека тој билтен содржи некои нови информации што сè уште не ги видел.

Пример: Погледнете го нашиот нов образец!

Презентација на блогот: подобар начин за испраќање е-пошта.

 

5. Магичната моќ на броевите

Користењето на бројот во насловот дава увид во структурата на содржината на е-пошта и корисникот добро знае што да очекува ако ја отвори.

Пример: 30 начини да се изгради список за испраќање!

10 производи со вкупен попуст!

Клучот за успехот е бројот што се користи во насловот. Вие ги претставувате чекорите што го водат низ одреден процес, а помалите броеви претставуваат поедноставен и побрз начин.

 

6. Стимулирајте љубопитност

За да ја поттикнеме љубопитноста кај корисникот, мора добро да го избереме насловот на е-поштата. Тука е од суштинско значење да се одделат информациите што би го интересирале корисникот од оние што имаат спротивен ефект. Љубопитноста првенствено бара одредено минимално познавање на одредена тема, бидејќи ако не знаеме апсолутно ништо за нешто, шансите да се интересираме за таа тема се минимални. Малку познавање на темата ќе ги охрабри корисниците да научат повеќе.

Пример: 9 од 10 читатели на билтени реагираат позитивно на ова!

Овој мал трик во содржината на билтенот ќе ги охрабри вашите корисници да преземат нешто.

 

7. Вклучете елемент за изненадување

Корисниците секогаш реагираат добро на игрите со добри зборови и пријатните изненадувања. Духовитост или неочекувана понуда како изненадување во насловот на е-поштата го мотивира корисникот да застане на насловот на е-поштата, да го прочита повторно и да го отвори поради факторот изненадување.

Пример: Предупредување - производите во вашата количка ќе ги јадат тролови! Што може да ви нарача Елвис Присли за е-пошта за маркетинг!

Не е важно тука дали сакате да промовирате или продадете нешто, важно е текстот што мора да го изненади читателот на билтенот.

 

8. Персонализирајте ја вашата е-адреса

Додавањето на корисничко име во насловот ќе ја персонализира е-поштата, корисникот секогаш го забележува ова и реагира позитивно на таквата е-пошта.

Пример: Иван, има само 2-дневен попуст од 50% на целата компјутерска опрема!

Мартина, ние ви донесовме 30 начини да ја направите најдобрата поштенска листа!

Корисникот на тој начин има чувство дека му се обраќате, директно и конечно го охрабрува да прочита што сакате да му кажете.

 

9. И никогаш, никогаш на почетокот на вашата долга комуникација со корисникот на почетокот не заборавајте да испратите е-пошта за добредојде!

Слични објави

Можеби сте слушнале дека сме во средината на четвртата индустриска револуција. Тоа е ново поглавје во кое технологијата го редефинира начинот на кој живееме, работиме и се поврзуваме еден со друг. Прочитајте!
Онлајн купувањето и купувањето на социјалните мрежи воведоа доба на неограничени опции, што им отежнува на компаниите да градат трајни односи со купувачите. Прочитајте!
Изградбата на веб-страница е најбрзиот начин да го забрзате вашиот бизнис. Тоа е најдобриот начин да го развиете вашиот бренд, да најдете нови клиенти и да остварите поголема продажба. Ако сте сопственик на бизнис во 2022 година, потребна ви е деловна веб-страница за да ја заврши работата за вас. Вашата деловна веб-страница се надоврзува на себе. Се автоматизира и продава. Се поврзува со клиентите и промовира зделки. Прочитајте!