Како да се избере најдобрата платформа за онлајн продавница?

Прво, да се потсетиме што е CMS?

CMS е кратенка од Content Management System, што буквално значи систем за управување со содржината на вашата страница. CMS ви овозможува да ја уредувате вашата онлајн продавница без знаење за програмирање и / или пишување код.

Денес, имате голем број начини да ја создадете вашата продавница, и сето тоа зависи од вашето знаење, можности и потреби. Ви претставуваме некои од најкористените решенија, а истовремено укажуваме на нивните предности и недостатоци.

Избравме 4 решенија според кои, според вашите потреби, можете да ја креирате вашата продавница:

- Бесплатни решенија

- Решение со „клуч на рака“

- Закупено решение

- Наменско решение

 

Бесплатни решенија

(англ. Open source)

Како што сугерира името, „Open source“, овие решенија се бесплатни, но бараат повеќе знаење, особено во областа на одржување на страницата.

Решенијата со отворен извор се решенија со „отворен извор“, што значи дека нивните творци дадоа дозвола нивното дело заштитено со авторски права да се користи бесплатно. Тие се многу лесни за инсталирање и употреба.

Во светот, повеќето онлајн продавници користат некои од бесплатните решенија со отворен извор:

  • WooCommerce + WordPress
  • PrestaShop
  • OpenCart
  • Magento
  • nopCommerce
  • OsCommerce
  • ZenCart
  • X-Cart

Предност:

  • Полесен, побрз и најевтин почеток.

Недостаток:

  • Безбедност
  • Стабилност
  • Компатибилност

 

Решение со „клуч на рака“

Оваа опција е оптимално решение за продавници со побарувачка инфраструктура и поголем број производи.

Во основните пакети, веќе имате шаблони за изгледот на страницата, но исто така можете да ги направите за одредена цел, со што се зголемуваат трошоците за страницата.

Тие се исто така многу лесни за употреба, додека самата инсталација е нешто посложена.

Предност:

  • Побезбеден и побрз почеток.

Недостаток:

  • Ограничен број на готови решенија за изгледот на страницата.

 

Закупено решение (англ. Rented&Hosted)

Оваа опција се појави како еден од првите избори во последните неколку години. Ова се платформи за продажба преку Интернет, кои ви нудат да изнајмите онлајн продавница за месечна цена од 20 до 50 евра. Што всушност значи тоа?

Најдобар пример за ова може да се најде во офлајн традиционалните продавници, каде плаќате месечна кирија за продажните места каде ги продавате вашите производи. Тука, од друга страна, изнајмувате онлајн продавница, за да можете да ги продавате своите производи преку Интернет.

И споменатата продавница ви ги обезбедува сите потребни опции за цената на месечната кирија, кои ви се потребни при продажба преку Интернет. Оваа платформа „се поставува“ на доменот или поддоменот на вашата компанија и ја активира продажбата преку Интернет.

Износот на месечната кирија зависи од бројот на производи и активирани опции (плаќања со картички, маркетинг активности, опции за разговор во живо ).

Предност:

  • Лесно се прави
  • Нема потреба да ангажирате програмери и да купувате хостинг,
  • Лесно одржување на продавницата.

Недостаток:

  • Месечно изнајмување платформа.

 

Наменско решение (англ. Custom)

Посветено решение е секако најдоброто решение за побарувачки клиенти, затоа што тоа би било направено за вас или според вашите потреби. Од друга страна, оваа опција е значително поскапа во споредба со другите опции.

Голем предизвик е да се создаде оптимизирано решение, кое ќе комуницира со вашиот сопствен магацин, складиштето на добавувачот, а истовремено ќе ги надгледува и опслужува клиентите и ќе им обезбеди супериорно искуство во продажбата.

Предност:

  • Купувајте за вашиот бизнис во согласност со вашите спецификации
  • Оптимизиран според вашите потреби.

Недостаток:

  • Големи трошоци за производство
  • Време потребно за изготвување.

 

Заклучок

Како и со изградбата на куќа, сè започнува со план за градба, кој е направен врз основа на потребите и можностите што ги има едно семејство. Исто е и со онлајн продавницата, и во зависност од вашите потреби, ќе изберете опција што одговара на вашите потреби, сето тоа во согласност со вашите можности.

Со развојот на продажбата на Интернет во светот, се појавија нови деловни модели, кои значително ги намалија трошоците за правење онлајн продавница.

Сега, микро компаниите имаат можност да ја отворат својата онлајн продавница без големи финансиски инвестиции и ризици.

Слични објави

Од самиот почеток знаевте дека ќе продадете повеќе преку интернет. Вашата веб-продавница стана ваш продажен канал кој ги засени сите други. Прочитајте!
Ако имате контакт (дури и површен) со маркетингот, а особено со дигиталниот, тогаш за време на вашето секојдневно сурфање и читање блогови сигурно сте наишле на поимот customer journey... Прочитајте!