Четири идеи за соработка во мали бизниси за да ја зголемите вашата продажба
Вие сте сопственик на мал бизнис, а не продавач на големи кутии - што е одлична работа.
Секако, тие би можеле да имаат маргини да ги намалат цените, тим од маркетери на располагање и „вистински“ сметководствен оддел за мали бизниси наместо кутија за чевли полна со сметки (еј, се случува).
Но, вие се спротивставувате на тие безлични корпорации, затоа што сте вистинска личност со прилично одлично лице и луѓето сакаат да работат со вас.
Од клиенти кои претпочитаат да ги трошат своите тешко заработени пари за поддршка на малите бизниси, до други сопственици на бизниси, ова е предност што треба да ја искористите секогаш кога можете.
Еден од најдобрите начини да го направите тоа е да работите со вашите колеги мали бизниси.
1. Работете заедно на „традиционална“ промоција
Кога трговците на мало на улицата Мил во Алмонте, Онтарио - мал град веднаш надвор од Отава - сакаа да добијат поголем сообраќај, знаеја дека поединечно, традиционалната промоција како реклама за списанија е недостапна. Нивните бизниси, кои вклучуваат Cheerfully Made Goods, Kentfield Kids, и низа други крајно шармантни мали бизниси, немаа буџет да направат голема инвестиција во традиционалното рекламирање.
Но, мала деловна соработка, дизајнирана да привлече повеќе луѓе во нивната шопинг област како целина? Па, тоа беше сосема друга работа.
2. Работете заедно на „традиционална“ дистрибуција
Физичкиот малопродажен простор е Имање момент, со тактни претприемачи кои прават сè, од одржување настани во нивниот простор, до инвестирање во навремени скокачки локации за малопродажба.
Но, цената на физичкиот простор, особено на одлична локација, не е трошок што некои мали бизниси можат да ги апсорбираат сами.
Тоа е местото каде што соработката може да биде спас, но не е само намалување на трошоците. Направено правилно, соработката на малопродажниот простор всушност може да ви помогне да го развиете вашиот бизнис.
3. Стартувајте епски водич за подароци
Со најдобрата сезона на подароци на хоризонтот, не е изненадување што водичите за подароци се на вашиот радар - но кога една група сопственици на мали бизниси почнаа да размислуваат за водичи, тие не скокнаа директно да ги пренесат своите производи во водичите за подароци на други луѓе.
Кога не бара нови пронајдоци во стари продавници, таа соработува со тим од шест други сопственици на стари продавници низ САД и ги координира нивните групни напори преку каналот Slack. Кога дојде време за промотивни идеи, сите забележаа дека недостасува една работа.
Па, како го прават тоа во пракса?
„Сите седуммина придонесовме за водичот за подароци - од фазата на дизајнирање до фазата на производство. Разговаравме за алатките што ни требаат за да го креираме водичот, форматот што сакавме да го користиме, како водичот ќе се продава (особено надвор од блогот) и како ќе го следиме успехот на водичот. Секој од нас придонесе ставките да бидат прикажани, како и текстот што ќе се користи за опишување на тие ставки“.
За последните допири, еден од членовите на нивниот тим служи како уредник и се потпира на вештините за графички дизајн за да ги спои сликите и распоредот.
„Финансиски, вие потенцијално ја удвојувате вашата база на клиенти, но, исто така, со меѓусебното градење, тоа помага да се подигне индустријата како целина. Искреното сакање на нечија работа и изборот да соработувате со него е позитивен одраз и на вашите бизниси и носи неверојатни препораки“.
Не постои навистина поблескава поддршка што би можеле да ја добиете за моќта на соработките за малите бизниси.
Значи, на тој начин, како соработувавте со други сопственици на мали бизниси - или како планирате во иднина?