Стратегија за црниот петок: 5 совети за да остварите повеќе приходи на интернет

 

Сезоната на празници е најпрометниот период од годината за многу бизниси во електронска трговија затоа што генерира значителни приходи.

Креирање стратегија за црниот петок што преобразува

Прво, анализирајте ги перформансите на вашата кампања од минатата година за да видите што е успешно. Одредете области што можат да користат подобрување и фокусирајте се на подобрување на овие годинава - скоро секогаш има нешто што може да се подобри.

 

Следете ги овие 5 совети за стратегија за Црниот петок за да остварите повеќе приходи на Интернет оваа година:

 

-Оптимизирајте за мобилен телефон

-Продажба и продажба на производи преку продажба

-Искористете го маркетингот преку е-пошта

-Понудете препораки за производи

-Фатете ги напуштените колички

 

Оптимизирајте за мобилен телефон

Според „Статиста“, половина од целиот глобален сообраќај на веб-страниците е генериран од мобилни уреди (со исклучок на таблетите) во 2020 година. Ако вашата веб-страница за е-трговија не е компатибилна со мобилни уреди, веројатно е дека пропуштате значителни приходи.

 

Оптимизирајте го вашиот мобилен дизајн за електронска трговија за да наведете потрошувачи кои одмораат да купуваат на други уреди освен на работната површина.

 

Производи допродажба и меѓупродажба

Еден од нашите омилени елементи на успешна стратегија за Црниот петок е оптимизирање на трговијата со е-трговија. Ние сме огромни поборници за користење тактики за продажба и крос-продажба за да се поттикне поголема продажба, да се зголеми просечната вредност на нарачката и да се влијае на вашата крајна линија.

 

Продажбата вклучува охрабрување на купувачите да купат сè што ќе го направи поскап примарниот производ што имаат намера да го купат. На пример, ако купувате машки брич на Амазон и првично имате намера да купите една рачка и едно сечило, може да наидете на понуда што вклучува разновиден пакет со две рачки и 5 сечила. Оваа стратегија за трговија помага да се зголеми согледаната вредност на клиентите со тоа што ќе се чувствуваат како да добиваат повеќе за своите пари.

 

Искористете го маркетингот преку е-пошта

Секоја одлична стратегија за Црн петок вклучува креативен маркетинг преку е-пошта за да се ангажираат повеќе корисници и да се зголеми продажбата. Изградете неизвесност околу вашите зделки и промоции на Црниот петок со испраќање пораки однапред - препорачуваме крајот на септември или почетокот на октомври.

 

Создадете испраќање засновано врз ангажман за е-пошта за да ги негувате клиентите низ патувањето на купувачот и испраќајте е-пошта во различни денови и времиња за да видите кој има најдобри перформанси.

 

Понудете препораки за производи

Имајте корист и од вашите клиенти и од вашата продавница за е-трговија со оваа тактичка стратегија за црниот петок. Понудете препораки за производи за да им помогнете на клиентите лесно да најдат што може да ги интересираат, да го подобрат корисничкото искуство и да ги зголемат конверзиите.

 

Фатете ги напуштените коли

Искористете ја напуштената историја на колички на клиентите за да понудите препораки за производи што вклучуваат предмети што ги оставиле зад себе. Создадете напуштен работен тек на количката во Клавиео или ХабСпот за да ги потсетите клиентите на предметите што заборавиле да ги купат. Ова ќе им помогне да донесат одлука дали сакаат или не да ја купат.

 

Слични објави