Електричните возила се иднината на испораката на последната милја
Зголемувањето на електронската трговија ги истакнува електричните возила со катапулт. Загриженоста за емисиите на стакленички гасови е оддалечување од возилата за испорака на дизел кон камиони и комбиња користејќи алтернативни извори на енергија. Електричните возила со опсег до 150 милји се идеално прилагодени за испорака на „последната милја“, оние со ограничен радиус.
Државата Вашингтон донесе неосновано законодавство со кое се поставува целта за сите патнички и лесни возила што се продаваат таму од 2030 година или подоцна, да бидат електрични. Новиот закон е најагресивен во САД за преминување во целосно електрична иднина и го става Вашингтон пет години пред границата со Калифорнија во 2035 година. Петнаесет други држави, плус Вашингтон, бараат сите нови камиони, комбиња и автобуси да бидат електрични до 2050 година.
Производители на ЕВ (електрични возила)
Автопроизводителите се натпреваруваат со почетни компании за производство на најефикасни и „најпаметни“ електрични возила за испорака. Volvo, Freightliner, Tesla и China’s BYD се меѓу компаниите што произведуваат тешки полу-камиони за регионални пратки. Дизајнот VNR на Volvo, дизајниран во Вирџинија, ќе има домет од 150 милји пред да има потреба од полнење од еден час.
Форд и ГМ се натпреваруваат за лансирање на помалите електрични комбиња за испорака на „последната милја“. Форд ќе пушти целосно електрична верзија на своето комби Транзит во 2022 година, а GM's BV1 е планиран за производство подоцна оваа година.
GM започна подружница, BrightDrop, да се фокусира на производи од последната милја - возила, електронски палети, софтвер. Претседателот и извршен директор на ГМ, Мери Бара, изјави: „Ја градиме нашата значителна експертиза во електрификација, апликации за мобилност, телематика и управување со возниот парк, со ново едношалтерско решение за комерцијалните клиенти за пренесување на добра на подобар, поодржлив начин “
BrightDrop, наводно, добил интерес од повеќе услуги за испорака и испорака, со цврста обврска од FedEx.
Амазон
Според аналитичарот на Морган Стенли, Адам Jonонас, Амазон би можел да стане единствениот најголем светски производител на емисии на СО2 по централите на јаглен во Кина. Сепак, Амазон тврди дека доставил во 2020 година повеќе од 20 милиони пакети со електрични возила низ Северна Америка и Европа.
Компанијата планира да распореди 100.000 дополнителни ЕВ-уреди до 2030 година, добиени од Ривијан. Почна да ги тестира на пат во Лос Анџелес и Сан Франциско и има за цел да биде во 16 градови на САД до крајот на 2021 година.
Амазон работи со Rivian за да ги тестира перформансите, безбедноста и издржливоста на возилото во различни клими и географии. Тековната флота возила што се тестираат е изградена во објектот на Ривијан во Плимут, Мичиген, и може да вози до 150 милји со едно полнење.