Електронска деловна интелигенција: вистински диференцијатор

Електронска деловна интелигенција: вистински диференцијатор

 

Се чини дека е бесмислено кога ќе го видите терминот Бизнис интелигенција (БИ) дека е од клучно значење за успехот во електронската трговија, дури и ако немате најмала идеја што значи тоа. Се разбира, можете лесно да ја расечете фразата, но ви остава нејасен пар делови. Едноставно кажано, деловната интелигенција е информација што е корисна за донесување значајни одлуки во вашата компанија.

 

 

Повеќето деловни разузнавачки центри околу информации во врска со вашите клиенти или вашата конкуренција. Сепак, деловната интелигенција се протега на сите области на деловно работење, се додека информацијата е доволно значајна за да влијае на вашите одлуки.

 

 

Улогата на компјутерот во деловната интелигенција за електронска трговија

Појавата на компјутер, Интернет и на крајот електронска трговија донесе револуција во деловната интелигенција. Сепак, се покажа и како меч со две острици. Големиот обем на информации што можеме да ги собереме сега е огромно за секој човечки тим да биде во чекор со, правилно анализирање и ефикасно користење. Има толку многу информации што стануваат не управувани.

 

 

Многу информации се достапни по ниски трошоци или уште подобро, бесплатно. Претпоставувам дека сите знаевме дека се одвива на овој начин, но веројатно не очекувавме дека ќе дојде толку брзо. Сега ни требаат компјутери за да ја анализираме нашата деловна интелигенција.

 

На кои прашања одговара деловната интелигенција?

За целосно да ја цените важноста и моќта на деловната интелигенција, еве список на прашања на кои ви помага да одговорите. Откако ќе ја прегледате оваа листа, ќе сфатите дека деловната интелигенција е апсолутна потреба за е-трговија.

 

Прашања поврзани со ефективноста и рекламирањето

Кој извор на рекламирање привлекува максимален сообраќај? Кое рекламирање остварува најголема продажба? Кој креативен реклам се претвора најдобро?

Прашања поврзани со ефективноста и навигацијата

Кои елементи на навигација луѓето најмногу ги користат? Што користат најмалку? Што предизвикува посетителите да кружат низ кругови? Дали ја достигнуваат посакуваната страница со користење на полето за пребарување?

 

Прашања поврзани со социјален маркетинг

Дали социјалните страници ви испраќаат сообраќај? Што работи во вашите напори за социјални медиуми, а што не? Дали сте во можност да генерирате поврат на инвестицијата од социјалните медиуми?

Прашања поврзани со стратегијата за плаќање по кликнување

Кои клучни зборови најдобро ги конвертираат? Дали вашите напори за оптимизација на ППЦ даваат плод?

Завршни зборови

Како професионалец за е-трговија, не би сакале да ги знаете одговорите на прашањата наведени погоре? Целокупната ваша стратегија ќе биде креирана, потврдена и изменета врз основа на деловна интелигенција. Сè додека тие се достапни, треба да ги добиете најдобрите алатки за деловно разузнавање за вашиот бизнис со е-трговија.

 

 

 

Слични објави