Како да се избере најдобрата платформа за е-трговија?

Навистина е тешко да се избере најдобриот CMS за онлајн продажба за вашиот конкретен бизнис. Има многу софтвери за количка што имаат апсолутно различни карактеристики. Некои се наменети за мали бизниси, некои се сложени системи за претпријатија, а некои се само за одредени ниши.

Точно е да се каже дека не постои најдобра платформа за е-трговија. Има еден што одговара на вашите деловни цели на најдобар можен начин.

При изборот на платформа за онлајн шопинг за вашата идна веб-продавница, имајте ги предвид следните општи критериуми:

Подобро е да изберете софтвер за е-трговија со отворен код. Отворениот код ќе ви даде максимална флексибилност во постигнувањето на вашите деловни цели. Платформите за е-трговија со отворен код не се секогаш бесплатни - многу од нив се лиценци, но со отворен код.

Погрижете се платформата да се испорачува со максимални карактеристики. Богатството на функции ќе гарантира брз почеток и ќе ви заштеди пари за дополнителен развој.

Важно е решението за онлајн количка да биде активно поддржано од развивачот и заедницата. Врвните компании за е-трговија обично нудат премиум поддршка и редовно објавуваат ажурирања.

Мобилен оптимизиран

Како што можеби забележавте, најголемите онлајн продавници секогаш изгледаат одлично и се погодни за користење на мобилни уреди. Повеќе од половина од онлајн сообраќајот доаѓа од мобилните деновиве и од клучно значење е вашата веб-продавница да биде оптимизирана за мобилни екрани.

Погрижете се веб-платформите од кои избирате да имаат барем одговорен дизајн. Мобилната апликација ќе биде голема предност.

 

Леснотија на користење

Не сакате да потрошите еден месец за учење како да ја користите вашата количка за е-трговија. Платформата треба да биде лесна за разбирање и работа. Интерфејсот треба да биде интуитивен и да реагира. Одлично е ако продавачот ви обезбеди видео упатства и детална документација. Генерално, кривата на учење на платформата треба да биде кратка - проверете што велат другите корисници за неа.

Приспособливост

Вашата онлајн продавница ќе расте заедно со вашиот бизнис. Поголем каталог - повеќе оптоварување. Повеќе сообраќај - повеќе оптоварување. Моторот на вашата веб-продавница треба да издржи високи оптоварувања. Ако не, нема да можете да го зголемите вашиот онлајн бизнис. Дајте приоритет на самостојни решенија со отворен изворен код како што се Magento и CS-Cart, а не приклучоци.

Екстензии и апликации

Ако немате тим за развој зад вашиот бизнис или немате ресурси да го ангажирате, проверете дали платформата поддржува екстензии од трета страна. Ова е одличен начин да се прошири функционалноста на решението без кодирање: само да ја преземете екстензијата и да ја инсталирате во вашата продавница како вообичаена апликација.

Опции за плаќање

Дали веќе сте се одлучиле за начинот на плаќање што ќе го користите во вашата продавница? Да, PayPal е најпопуларното плаќање за сајтови за е-трговија, но не е достапно во некои земји. Ќе треба да понудите различни опции за плаќање на вашите клиенти. Изберете го софтверот за онлајн продавница што стандардно се интегрира со што повеќе портали за плаќање.

Која е разликата помеѓу веб-страниците за е-трговија изградени на платформи како што се Shopify, Squarespace и Big Cartel и оние изградени од нула?

Главната разлика меѓу нив е што платформите SaaS како што е Shopify ви обезбедуваат готова онлајн продавница достапна на веб веднаш. Поставувањето е многу поедноставно, но алатките за продажба и маркетинг се ограничени во споредба со платформите изградени од нула.

Која платформа за е-трговија ја има најдобрата функција за увоз на производ на големо?

CS-Cart располага со флексибилна алатка за увоз на производи. На пример, кога работите со неколку добавувачи, тие ви испраќаат листови со податоци за производите во различни формати. Нивното доведување во еден формат бара многу време и напор. И ако го правите тоа секој пат кога добавувачот ви го испраќа листот, ова е вистински кошмар. Во CS-Cart, можете да креирате шаблони за увоз на производи за секој добавувач и да ги користите овие шаблони за брзо увоз на производи без рачна работа.

Како да се избере најдобрата платформа за е-трговија?

Слични објави

Од самиот почеток знаевте дека ќе продадете повеќе преку интернет. Вашата веб-продавница стана ваш продажен канал кој ги засени сите други. Прочитајте!
Онлајн продажба и маркетинг е користење на Интернет и други електронски медиуми за продажба и промовирање на производи и услуги. Прочитајте!
Како го мериш успехот на вашата онлајн продавница? Дали обично се фокусирате на работи како продажба и приходи? Прочитајте!