Што е онлајн личен купувач?
Личен купувач преку Интернет е некој што наоѓа производи достапни од компании базирани на Интернет. Огромното мнозинство на лични купувачи преку Интернет работат за фирма која нуди помош за стилизирање, купување и услуги. За разлика од личниот асистент за купување, оваа услуга обично не е достапна од самите онлајн продавници.
Многу популарен околу празниците, клиентот обезбедува список на луѓе, нивните интереси и буџет за купување подароци. Личниот купувач преку Интернет ги прегледува информациите и има кратко интервју со клиентот за можните идеи за подароци. Купувачот е одговорен за наоѓање на соодветниот подарок, завиткување и етикетирање. Цената на услугата обично се договара однапред, врз основа или на бројот на ставки или на потребното време.
Дополнителна придобивка на онлајн личниот купувач е процесот на одобрување. Купувачот може да ги избере артиклите во име на клиентот и да креира количка за нив. Тој или таа може да ја испрати врската до онлајн количката за купување преку електронска пошта до клиентот, кој може да го прегледа изборот и да направи промени, доколку е потребно. Клиентот го внесува својот број на сопствена кредитна картичка директно на екранот за плаќање на веб-страницата. Оваа дополнителна безбедност ја отстранува потребата да се обезбеди пристап до кредитна картичка на личен купувач.
Дополнителна придобивка на онлајн личниот купувач е процесот на одобрување. Купувачот може да ги избере артиклите во име на клиентот и да креира количка за нив. Тој или таа може да ја испрати врската до онлајн количката за купување преку електронска пошта до клиентот, кој може да го прегледа изборот и да направи промени, доколку е потребно. Клиентот го внесува својот број на сопствена кредитна картичка директно на екранот за плаќање на веб-страницата. Оваа дополнителна безбедност ја отстранува потребата да се обезбеди пристап до кредитна картичка на личен купувач.
Овој тип на лична фирма за шопинг услуги не е поврзана со одредена продавница, но може да набавува предмети од различни добавувачи. Оваа флексибилност го зголемува опсегот на услугите. Важно е да се напомене дека купувачите треба да побараат листа на клиенти како референци. Одвојте време за да ги проверите референците за да се осигурате дека фирмата го обезбедува потребниот квалитет на услугата.