Вистинскиот начин за монетизација на публиката (со лекции од чекање, но зошто)

Некогаш, ако сакавте да живеете како креатор - како уметник - ви требаше богат покровител кој беше подготвен да ја спонзорира и поттикне вашата работа.

 

На многу начини, креаторите сè уште имаат потреба од покровители за да ја поддржат нивната работа денес. Но, „покровител“ сега се состои од многу луѓе што ја сочинуваат публиката на креаторот - нивните најголеми обожаватели.

Јутјубери, писатели, карикатуристи, музичари, уметници - креатори од секаков вид - се во неверојатна позиција да изградат бизнис околу големата и лојална публика што ја троши нивната работа. Од стоки до препораки до говорни ангажмани до продажба на книги, има доволно можности за овие создавачи да ја монетизираат својата креативност.

Затоа решив да откријам како Wait But Why, еден од моите омилени блогови и еден Илон Маск кој сака да чита, изгради бизнис над нивната содржина.

Wait But Why е уникатна веб-локација, поттикната главно од долги содржини со саркастичен, но сепак промислен тон, кој собра над 371.000 претплатници и носи милиони посети месечно со својата единствена содржина. Тим Урбан, писателот и илустратор зад поголемиот дел од содржината на страницата, покрива сè, од иднината до филозофијата, од вештачка интелигенција до одложување и што и да го интересира во тоа време.

Кои се разликите помеѓу „содржинскиот маркетинг“ и градењето бизнис на врвот на страницата со содржина?

На крајот на денот, мислам дека се работи за да дознаеме, дали вашиот бизнис е содржината или вашиот бизнис е производите што се продаваат? Каде ќе оди целото ваше внимание?

Содржината може да оди многу подалеку од производите - ако тоа е играта во која се занимавате, има многу начини да заработите пари.

Мислам дека разликата за нас е што градевме бренд на содржина. Бизнисот отсекогаш беше содржината и се случуваше пишувањето да биде најдобриот начин да го направиме тоа за нас.

 

Бидејќи и ние сме претприемачи, една работа за која размислувавме беше: „Дали ова е фундаментално добар бизнис модел?“

 

Па, тоа е од две причини:

 

Се зголемува бесконечно поради пишаниот збор и интернетот

Може да имате монопол врз него ако вашиот глас е автентичен, ако има тоа „нешто“ што никој друг не може да го копира.

Тим го имаше овој друг блог 6 години на кој пишуваше одвреме-навреме. Беше навистина смешно, но само две илјади луѓе го прочитаа.

 

Има вистинска разлика помеѓу тоа да се биде обичен писател кој е едноставно „проклето смешен“ и некој што секој ден го поминува размислувајќи за своето пишување и што е следно - правејќи ја истата смешна објава, вложувајќи уште неколку часа во неа, па дури и пари за да ја промовирате.

 

Слични објави

Тешко е да се зборува за „разговорна трговија“ - концепт скован од Крис Месина од Uber за да се опише иднината на апликациите за пораки - без да се спомнуваат чет-ботови. Прочитајте!