Вовед во PPC за е-трговија
Рекламирањето на Google Adwords PPC (плаќање по клик) е најдобриот начин да го ставите вашиот производ пред потенцијалните клиенти кои бараат слични производи. Овој блог ќе ви помогне да разберете што е PPC и како може да се користи за е-трговија. Исто така, ќе ви покажеме како да започнете со е-трговија PPC и некои методи кои ќе ви помогнат при маркетинг на вашиот производ онлајн.
Како функционира рекламирањето на ППЦ (PPC)
Како точно работи PPC? Дали на прво место ќе се прикаже реклама или не, сето тоа се одредува според клучниот збор за кој првобитно понудил огласувачот.
Некои клучни зборови се пребаруваат повеќе од другите. Ова значи дека колку е поголем обемот на сообраќај што го добива клучниот збор, толку е поскапо да се понуди. Во суштина ова се однесува назад на количината на побарувачка за клучен збор.
Зошто ППЦ е толку важен за бизнисите за е-трговија?
ППЦ е важен кога работиме со е-трговија. Тоа ви овозможува да се натпреварувате со други компании кои продаваат слични производи за вас.
Исто така, ви овозможува да допрете до публика што можеби ја немате преку органски резултати од пребарувањето. Како и помагање за поддршка на зголемена количина на сообраќај во споредба со потпирањето чисто на стратегии за оптимизација.
ППЦ е особено важен и за сите нови бизниси за е-трговија. Може да потрае некое време за да се видат органски резултати кои наскоро можат да станат демотивирачки. Со добро оптимизирана PPC стратегија, можете да видите инстант резултати, ако се направи правилно.
Што е ППЦ во е-трговија?
PPC е местото каде што огласувачите плаќаат такса секој пат кога нивната реклама е кликната. Како платена реклама, нивните реклами се прикажани повисоко во резултатите од пребарувањето на Google, бидејќи тие се подготвени да платат за луѓето да ја посетат нивната веб-страница. Одличен начин да го достигнете врвот на резултатите од пребарувањето за избраниот клучен збор.Вообичаено, рекламата лесно се идентификува на SERP (страница со резултати од пребарувачот) при што е означена во споредба со органските резултати. Слично како примерот подолу.
Истражување на клучни зборови ППЦ
Огласувачот треба да знае каков тип на клучен збор некој најверојатно ќе напише во пребарувачот кога ги бара своите производи или услуги. Ако продавачот на огласувачи не понуди или не го избере конкретниот клучен збор, тогаш нивната реклама можеби никогаш нема да се појави кога некој тоа лице бара одреден производ.Планирањето на клучни зборови е клучно во истражувањето и развојот на креирање онлајн рекламна кампања. Одредени клучни зборови можат директно да придонесат за успехот на вашите PPC реклами.