6 причини зошто сте подобри од конкуренцијата

6 причини зошто сте подобри од конкуренцијата

Од самиот почеток знаевте дека ќе продадете повеќе преку интернет. Вашата веб-продавница стана ваш продажен канал кој ги засени сите други. Пред да ви честитаме, да ги погледнеме најдобрите 7 причини зошто се случи ова. Зошто конкуренцијата е зад вас. И тој никогаш нема да ве стигне.

 

 

 

1. Имате менаџер за веб-продавница

 

Исто како што вашата физичка продавница не работи без препродавач, така и вие знаете дека вашата веб-продавница не може да функционира без управител. Токму затоа што имате една личност која се грижи за продажба преку Интернет, ви останува повеќе време. Работите на развој на бизнис, присуствувате на повеќе состаноци и бизнисот расте. Менаџерот за веб-продавници сепак заработува плата преку редовна продажба преку Интернет. Секоја недела добивате извештај и гледате како растат продажбите. Тоа беше навистина одличен потег за вас!

 

 

 

2. Имате план и стратегија

 

Секој месец, четвртина и година размислувате како да ги подобрите веб-продавниците и продажбата. Имате буџет, тој го генерира управникот. Ви кажува точно кои производи се продаваат и какви кампањи треба да правите. Тестирате канали за испорака на клиенти (Google AdWords, LinkedIn, Билтен, Инстаграм,) и точно знаете што да очекувате од кој канал.

 

 

 

3. Анализирајте и оптимизирајте

 

Го инсталиравте модулот за е-трговија на Google Analytics одамна. Погледнете точно какви производи се продаваат, од каде се вашите клиенти, какви интереси имаат, како стигнале до веб-продавницата even Можете дури и да видите што внеле во машината за пребарување Google и потоа да купат. Ги имате сите информации. Според резултатите, вие ги оптимизирате рекламните кампањи, па дури и самата веб-страница. Амазон, Алибаба и еБај го прават ова на дневна основа, тие дури имаат тимови од луѓе специјализирани за анализа и оптимизација. Затоа тие се најголемите веб-продавници во светот, а вие го правите она што тие го прават. Без да инвестирате празни милиони, лукаво ги применувате сите трендови.

 

 

 

4. Следете ги и применувајте ги трендовите

 

Гиганти како Гугл или Фејсбук поставуваат нови правила на игра. Бидејќи активно работите на зголемување на продажбата, ги знаете сите новости и промени. Можеби не ги знаете најновите, но тие сепак ќе бидат објавени од менаџерот за веб-продавници следната недела со неговиот извештај. Интернет-купувачите имаат внимание како златна рипка. Вие сте присутни таму каде што вашите клиенти ги бараат своите производи, на пример на Google преку мобилен телефон. Имате специјализирани реклами за мобилни телефони и веб-продавница оптимизирана за купување преку кој било уред. Клиентите купуваат преку мобилни телефони, таблети, лаптопи и конзоли за игри. Вашата веб-продавница е подготвена на сè и затоа продажбата расте.

 

 

 

5. Едуцирајте ги своите вработени

 

Сè на Интернет е динамично. Работите се менуваат секој ден. Не ви требаат сите детали затоа што сте ориентирани кон развој на бизнисот. Затоа инвестирате во едукација и развој на вработените. Тие присуствуваат на настани и конференции, гледаат вебинари и читаат нови публикации. Тие го применуваат знаењето во нивниот секојдневен бизнис, а продажбата расте. Затоа имате буџет за образование. Вашите вработени се задоволни и вие гледате како се развива бизнисот. Маѓепсан круг во кој победуваат сите!

 

 

6. Ја разбирате важноста на социјалните медиуми

 

Имате активна комуникација со вашите клиенти на социјалните мрежи. Вие редовно ги организирате нивните прашања и вашите клиенти се чувствуваат безбедно.

Слични објави

Личен купувач преку Интернет е некој што наоѓа производи достапни од компании базирани на Интернет. Прочитајте!