Блог објави
Според извештајот објавен во јуни од Кралската пошта, се предвидува дека пазарот на претплатни кутии во Обединетото Кралство ќе вреди 1,8 милијарди фунти до 2025 година. Прочитајте!
Постојат знаци дека порастот на онлајн купувањето забележан за време на заклучувањето на пандемијата може да биде траен. Прочитајте!
Со оглед на тоа што пандемијата „Ковид-19“ води до поголема дигитализација во многу индустрии, сега има повеќе точки на допир на брендот од кога било досега, а како резултат на тоа однесувањето на потрошувачите е сè повеќе нарушено. Прочитајте!
Секоја сесија на вашата страница или апликација за е-трговија е запалива. Триењето од кој било број фактори – од перформансите на веб-страниците до лошата навигација, грешките и ирелевантните понуди – може да ја попречат трансакцијата и да ја нарушат лојалноста на брендот. Прочитајте!
Само 45% од организациите имаат распоредено или инвестирале во нови дигитални технологии како што се облак ERP и B2B апликации за е-трговија за да се решат прекините во синџирот на снабдување, вели истражувањето на Syspro. Прочитајте!
Онлајн продавачите на мебел сакаат клиентите да се грижат за тоа како нивниот кауч влијае на климатските промени. Прочитајте!
Многу производители сè уште се борат со тоа каде дигиталната трговија се вклопува во нивната севкупна деловна стратегија и како таа се интегрира со клучните партнери - особено клиентите, добавувачите и дистрибутерите, велат аналитичарите за е-трговија B2B. Прочитајте!
Луксузните трговци на мало обично не нудат програми за лојалност, со редовни шеми за намалување на цените засновани на поени кои се во спротивност со највисокиот и аспиративен стил на брендирање по кој е познат луксузниот сектор. Прочитајте!
Одржливоста сега е деловна реалност. Водени од јасни докази за тековните климатски промени, потрошувачите сè повеќе бараат брендови кои покажуваат посветеност на значајна акција. Денес, одржливоста и другите етички размислувања се совпаѓаат со фактори како што се квалитетот и цената додека потрошувачите ги одмеруваат нивните одлуки за купување. Прочитајте!
Една неодамнешна студија од водечкиот блог за аналитика, Институтот Бајмард, покажа дека 31% од сите пребарувања на производи на топ 50 сајтови за е-трговија во САД завршиле залудно и дека овие сајтови многу веројатно пропуштаат продажба од овие корисници кои не го наоѓаат она што го бараат. Прочитајте!
Нема ништо толку досадно за онлајн купувачот како да го пронајдат точно она што сакаат да го купат на страницата за е-трговија, само за да научат дека всушност не можат да го купат. Прочитајте!