Ефективна деловна стратегија во 2021 година
Во 2021 година, стапката на конверзија на вашата веб-страница ќе биде најважниот фактор што треба да се земе предвид при водење бизнис.
Ова е причината зошто е толку важно да се фокусирате на стапките на конверзија од самиот почеток на вашата деловна стратегија.
Во овој пост, ќе разговараме за ефикасен и докажан метод што можете да го користите за градење деловна стратегија за конвертирање во 2021 година.
Ќе научите совети и трикови за тоа како да бидете сигурни дека вашиот план има вградено доволно конверзии од самиот почеток!
Што е ефективна деловна стратегија? Пред да започнеме, вреди да се разјасни што точно можеме да опишеме како ефективна деловна стратегија.
Тоа е стратегија што е изградена околу целта и усогласена со вашите основни вредности.
Тоа е добро осмислено пред да се стави во дело, но исто така треба да биде доволно флексибилно за да можете - претприемачот или сопственикот на бизнисот - да се прилагодите колку што е потребно, засновано на нови информации научени од искуството на водење на споменатата компанија.
Деловна стратегија што ја претвора
Ајде да разјасниме - создавањето бизнис е главно за пари.
И добра стапка на реализација ќе ви го донесе токму ова. Без разлика дали вашата цел е да имате што е можно повеќе продажби или нови записи во билтени по е-пошта,
или можеби само добра стапка на кликнување на вашата веб-страница - конверзија е начинот на кој можете да измерите дали тоа што го правите ве приближува до целта.
Затоа е клучно да имате зацртана цел за вашата деловна стратегија и да ја имате што е можно попрецизно (и мерливо).
Па, како можете да ја измерите конверзијата? Постојат многу начини:
- Број на продажби месечно / недела или година - ова мерење ви дава точен број на продажби што сте ги направиле.
- Број на прегледи на страници на веб-страница - ова мерење е уште еден начин за мерење на стапките на конверзија, тоа е индиректен индикатор дека вашата содржина и веб-страница се доволно интересни за луѓето што се враќаат или посетуваат повеќе од еднаш месечно / недела
Ефективна и конвертирана деловна стратегија
Во минатото, деловните стратегии се користеа за да се утврди кои производи или услуги ќе ги понуди компанијата и како ќе бидат ценети.
Денес, сепак, компаниите бараат начини да создадат долгорочни конкурентни предности на постојано менување на пазарот.
Тие треба да најдат нови начини на деловно работење што ќе им овозможи да останат пред кривата и да растат како што се менува нивната индустрија.
Треба да си ги поставите овие прашања:
Што можам да направам подобро од моите конкуренти?
По што се разликувам од нив?
Кои се нивните јаки и слаби страни во однос на моите?
Каде имаат тие можности што јас во моментов не им служам, но може ли изводливо да создадам нов производ или услуга?
Која е мојата целна публика и кој има најсилно влијание во донесувањето одлуки за купување на овој вид на производ или услуга?
Обезбедете одлична услуга за клиентите
Да имате добра услуга за клиентите е совршен начин да создадете деловна активност.
Ако вашите клиенти се чувствуваат слушнато и разбрано, најверојатно ќе останат наоколу и ќе ви се вратат, дури и ако нешто тргне наопаку со нивната нарачка.
Отпуштањето на вашите клиенти и не обрнувањето внимание на нивните потреби е сигурен начин да се уништи секој бизнис.
Особено во ерата на социјалните медиуми, каде што луѓето се повеќе од подготвени да ги споделат своите негативни искуства со услугата за клиенти на вашата компанија.
Создадете производ или услуга што го решава проблемот со вашата целна публика
Веројатно најефективниот начин да креирате бизнис модел што преобразува е да продадете или понудите производ (или услуга) што го решава проблемот.
Продавањето работи што едноставно изгледаат убаво, но инаку бескорисно е тешко.
Но, ако продадете нешто што на вашиот клиент му треба за да го подобри својот живот?
Осигурете се дека имате план за тоа како да ја достигнете и комуницирате со вашата целна публика
Штом вашиот производ за решавање на проблеми е подготвен, треба да бидете сигурни дека знаете како да го комуницирате со луѓето.
Ова е единствениот начин да имате бизнис со конвертирање.
Постојат многу начини да се осигурате дека вашата порака ќе помине, како што се:
Пронајдете го најдобриот начин да ја испратите вашата порака таму со употреба на комбинација на маркетинг канали,
Осигурете се дека имате јасен повик за акција на секоја страница од вашата веб-страница и социјалните медиуми канали,
за луѓето да знаат што следно треба да направат,
Бидете сигурни дека имате лесен процес на услуга за клиентите за луѓето да знаат како можат да контактираат или да ги враќаат производите доколку е потребно
Понудете бесплатни понуди за да го привлечете вниманието на луѓето, но проверете дали тие се доволно вредни за да ги претворат ги плаќаат на клиентите
Изградете односи со инфлуенсери во вашата индустрија
Тренд што расте само - ангажирање на влијатели за промовирање на вашите производи.
Улогата на инфлуенсер во вашата деловна стратегија може да биде многу специфична, а целта е да ја користите публиката што веќе ја имаат за да го промовираат и размерат вашиот бизнис.