Како да го извлечете максимумот од мобилниот сообраќај со AdWords?
Google значително го смени начинот на рекламирање на мобилните уреди, затоа специјални кампањи за мобилни уреди веќе не се создаваат, што предизвика бес кај некои. Мобилниот сообраќај ќе го надмине нивото на сообраќај на персонален компјутер во 2014 и 2015 година, затоа треба да имате предвид да го прилагодите вашиот бизнис на мобилни уреди за да допрете до корисниците и да осигурате дека вашиот бизнис продолжува да расте.
Откријте ги вашите вистински перформанси на мобилниот телефон
Една од првите работи што треба да ги направите за да добиете повеќе од мобилниот сообраќај е да ја проверите состојбата на вашиот мобилен екран во моментот.
Две тактики за оптимизирање на сообраќајот на мобилни AdWords
Оптимизирањето на мобилниот сообраќај на вашата сметка на AdWords се сведува на две работи:
Поставување прилагодувања на понудите
Создавање реклами за мобилни телефони
Поставување прилагодувања на понудите
Прегледите често ви се повредни ако се генерираат на мобилни уреди, во одредено време од денот или на специфични локации. Со поставување прилагодувања на понудите во подобрените кампањи, можете да ги зголемите или намалите вашите понуди за да имате поголема контрола за тоа каде и кога се појавува рекламата.
Многумина го следат примерот и советите на другите кога поставуваат прилагодувања на понуди за мобилни телефони, па затоа поставуваат стандарден минус 20% за сите свои кампањи. Мора да размислувате поинаку. Треба да ја поставите секоја кампања поединечно за да видите како таа се прикажува и соодветно да ги поставите понудите.
Просечната позиција за мобилните уреди се разликува од онаа за работната површина. На мобилните уреди, обично гледате само две врвни реклами и две реклами на дното, што е вкупно 4. Ова е многу помалку од дозволените 11 на десктоп рекламите. Позицијата 3.0 би била одлична на рекламите на работната површина, но за мобилните уреди, таа позиција е лоша, така што рекламата можеби дури и не се прикажува.
Преферирани реклами за мобилни телефони
Скриена оптимизација за која забораваат повеќето рекламни. Вие создавате реклами на ист начин како и за реклами за работна површина. Кога додавате нова реклама во вашата рекламна група, можете да изберете да бидете реклама за мобилен телефон. Ова значи дека оваа реклама ќе се појави само на мобилни уреди.
Фокусирајте се на тоа кога пишувате реклама за мобилен телефон. Запомнете дека корисниците ја гледаат рекламата на нивните телефони и се обидуваат да го поедностават текстот што е можно повеќе. Добар совет за пишување мобилни реклами во AdWords е да го вклучите зборот мобилен телефон или паметен телефон во вашиот текст. Неколку извештаи потврдуваат дека вклучувањето на такви зборови што одредуваат кој уред го користи корисникот го зголемува CTR.
Размислете за контекстот на вашите реклами
Многу корисници кои користат мобилни уреди се на конференции, состаноци, во автобус, во автомобил и на други места, така што вашиот оглас нема целосно внимание. Вниманието што корисникот имал намера да ви го даде може да биде прекинато во кое било време. Нагласувајќи специјални попусти за вашиот најпродаван производ на мобилни уреди, можете да ја зголемите веројатноста корисникот да го задржи своето внимание доволно долго за да купи.