Трговците на мебел сакаат клиентите да се грижат за одржливоста

Онлајн продавачите на мебел сакаат клиентите да се грижат за тоа како нивниот кауч влијае на климатските промени. Податоците покажуваат дека околу половина од Американците се грижат за тоа како нивниот избор за купување влијае на животната средина, додека само 32% велат дека тоа директно влијае на она што го купуваат, според Форестер. Sabai и Inside Weather веруваат дека побарувачката за одржливост ќе расте - а продажбата се покажува ветувачка.

Компанијата за мебел „Сабаи“, која промовира одржливост во процесите на производство и испорака, започна веднаш пред ударот на пандемијата. Побарувачката се зголеми, но извршниот директор Фантила Фатарапрасит очекуваше дека ќе биде краткотрајна.

„Сфативме дека 2020 година беше лансирна рампа“, вели таа. „Но, тогаш пораснавме два и пол пати во 2021 година. Побарувачката на клиентите е тука“.

Мебел направен по нарачка е начинот на кој трговците на мало Sabai и Inside Weather се обидуваат да ги привлечат клиентите загрижени за одржливоста и животната средина. Со ограничување на опциите и користење домашни материјали каде што е можно, овие продавачи на мебел се обидуваат да го минимизираат отпадот без да ја жртвуваат естетската привлечност. Кога некое парче е истрошено или е време за свеж изглед, овие трговци се свртуваат кон препродажба за да ја надоместат употребата на депонија и/или нудат опции за поправка за да им помогнат на клиентите да намалат колку купуваат.

Позелен потрошувач

54% од американските потрошувачи се грижат за одржливоста и како нивните навики за купување влијаат на земјата, според извештајот од март 2022 година од 1.236 до 4.771 онлајн возрасни (големините на примероците варираат во зависност од земја) од Forrester Research Inc., „The New Green Consumer“. Американците заостануваат во однос на европските потрошувачи во Италија (76%), Шпанија (67%), Франција (66%) и Германија (63%). И само 32% од Американците се согласуваат дека климатските промени влијаат на нивните одлуки за купување.

Иако бројот е помал отколку во некои европски земји, Фатарапрасит рече дека верува дека постои побарувачка за да се направат повеќе избори погодни за Земјата, доколку им се овозможат достапни опции.

Каучот направен по нарачка по нарачка гарантира дека клиентите не добиваат пораки без залиха, што е фрустрирачки честа појава за време на пандемијата. 41% од испитаниците се соочиле со немање залихи кога купувале онлајн за домашни производи.

Слични објави

Терминот „социјално дистанцирање“ првично беше популаризиран на почетокот на избувнувањето на СОВИД-19 за да не поттикне да го дадеме нашиот дел во запирање на ширењето на вирусот со тоа што ќе останеме дома и ќе избегнуваме групни собири. Прочитајте!
Со толку многу брендови кои ги кажуваат истите работи и ги нудат истите зделки, може да биде тешко за маркетиншките напори да ги свртат главите на луѓето што сакате да ги достигнете.Треба да кажете нешто поинакво за да влијаете. Прочитајте!