10 принципи на ефективен веб дизајн

10 принципи на ефективен веб дизајн

 

На Интернет, изреката: „Убавината е во окото на оној што ја гледа“ би се превела како „Ефективниот веб дизајн се оценува според корисникот на веб-страницата, а не за неговиот сопственик.“ Многу фактори влијаат на оваа проценка: употребливост, изглед, функционалност и лесна употреба. Ние ги издвоивме 10-те најважни:

1. Цел

Добриот веб дизајн им се покорува на потребите на своите корисници. Ако некој посетител побара информации, забава или трансакција, секоја страница на веб-страницата треба да ги обезбеди на наједноставен можен начин.

2. Комуникација

Луѓето на Интернет бараат брзина и затоа е важно јасно да комуницираат, како и податоците да бидат лесни за читање и разбирање. Се препорачува текстот да биде организиран со наслови и поднаслови, користејќи набројувања и истакнувајќи ги најважните информации.

3. Типографија

Son Serif фонтовите како Arial и Verdana полесно се читаат на Интернет. Оптималната големина е 16px, користете до три различни фонтови.

 

 

 

4. Бои

Добро дизајнираната палета на бои го подобрува корисничкото искуство. Комплементарните бои создаваат рамнотежа, а употребата на контрастни бои за текст го олеснува читањето. Исто така, празниот простор и дијаметрите даваат ефект на модерен и неоптоварен изглед.

5. Слики

Како што многу пати сте слушнале и потврдиле, сликата зборува илјада зборови и со избирање добра визуелизација, ќе го подобрите општиот впечаток и свеста за брендот на вашите корисници. Имате неколку опции: Професионални фотографии, нарачки од некои од страниците на „Stock“, ... Бидете сигурни да користите инфографици, видеа и цртежи, а доколку фотографиите што ги имате се со лош квалитет, подобро обидете се да ги избегнете.

 

6. Навигација

Корисникот на веб-страницата мора лесно да се движи околу страницата, во логичка хиерархија, со сета помош што може да ја добие. Треба да се следи правилото со три клика: Секој корисник треба да може да го најде она што го бара во рок од најмногу три кликања.

7. Распоред на решетки

Распоредете ја содржината во делови, колони и квадрати и ова ќе придонесе за уреден и избалансиран изглед на веб-страницата.

8. принцип „F“

Студиите покажаа дека луѓето ги скенираат своите екрани со принципот „F“. Тие најмногу ја гледаат горната и левата страна на екранот, додека десната страна на екранот ретко се гледа. Наместо да се обидувате да бидете посебни, прилагодете се на вообичаеното однесување на посетителите на веб-страниците.

9. Брзина на товарот

Дали има нешто друго да се додаде? По колку време ја напуштате страницата ако вчитувањето трае подолго? Па, има и такви кои се нетрпеливи од вас ... Намалете ги сликите, намалете ги CSS и JS ...

10. Одговори

Ниту ова не е ништо ново. Никогаш немало повеќе уреди за пристап до Интернет отколку денес, но тоа е помалку отколку што ќе има утре. Мобилниот телефон е распространет, потребно е да се почитуваат клиентите кои пристапуваат со помош на овој уред, да им се понудат брзо и лесно да ги пронајдат информациите за коишто се дојдени.

 

Слични објави

Секој аспирантен претприемач кој истражува како да започне бизнис, најверојатно ќе биде советуван да напише бизнис план. Но, малку ресурси обезбедуваат шаблони за деловни планови и примери што навистина ќе ви помогнат да напишете еден свој. Прочитајте!
Од темпото на вашата е-пошта до тоа како внесувате свежа вредност на сандачињата на вашите претплатници со секое испраќање, има многу што треба да се земе предвид при креирањето на вашата сопствена маркетинг стратегија за е-пошта. Прочитајте!