Што е дигитална трансформација и зошто ви е потребна?

Што е дигитална трансформација и зошто ви е потребна?

 

Брендовите често зборуваат за дигитална трансформација, особено во годишните извештаи и ажурирања.

 

Стана препознатлив термин за разни видови деловни промени, но што значи тоа? Како може дигиталната трансформација да им помогне на компаниите?

 

Пандемијата COVID-19 предизвика драматична промена во однос на дигиталната трансформација, подвлекувајќи ја потребата од поефективни дигитални стратегии во многу големи организации.

 

Во овој пост ќе разгледаме зошто дигиталната трансформација е важна, факторите што ја поттикнуваат потребата за промени и како да планирате сопствена стратегија за дигитална трансформација.

 

Што е дигитална трансформација?

 

Дигиталната трансформација се однесува на реорганизација на бизнисите и деловните модели за да ги одразува промените во однесувањето на клиентите предизвикани од интернетот и дигиталната технологија воопшто.

 

Оваа трансформација е патување од местото каде што моментално се наоѓа бизнисот до местото каде што треба да биде дигитално за да напредува и да ги задоволи потребите на клиентите.

 

Некои примери на дигитална трансформација се основани трговците кои ги менуваат своите работни методи и структури за да им служат на клиентите преку неколку канали, или може да биде поместување од користење филијали до онлајн и мобилни апликации за трансакции во случај на финансиски бренд.

 

Заедничката тема е признавање на потребата за промена на постојните структури и начини на работа за да се задоволи променливата побарувачка на клиентите.

 

Потребата бизнисите да се прилагодат на променливите околности сама по себе не е нов концепт, но „дигиталниот“ дел од терминот ги одразува огромните промени предизвикани од интернетот и технологијата што се користи за пристап до него.

 

Клучни трендови кои водат дигитална трансформација

Дигиталната трансформација може да биде неопходна како резултат на три фактори:

 

Трендови и промени во технологијата.

Технологијата може брзо да се промени, отворајќи нови пазари и можности, или нови закани, речиси преку ноќ.

Интернетот е еден таков пример, се разбира, како и воведувањето на првиот iPhone и усвојувањето на мобилната трговија што го следеше.

Нова конкуренција или промени во постојната стратегија на конкурентите.

Влезот на нов конкурент, можеби оној што го „нарушува“ пазарот како во случајот со Амазон или Ербнб, може да ги принуди компаниите да се прилагодат или да заостанат. Слично, неуспехот да се држи чекор со ривалите може да има ист ефект.

Промени во однесувањето и очекувањата на клиентите.

Однесувањето на клиентите честопати е водено од технологија и конкуренција, но исто така може да биде резултат на промени во општеството. Неуспехот да се остане во чекор со потрошувачките трендови може да го направи бизнисот помалку релевантен и помалку конкурентен.

 

Слични објави

Дизајнерите обично тврдат дека нивната улога е клучна за успехот на е-трговијата. Сепак, не-дизајнерите често се спротивставуваат со цитирање на Амазон и други страници со висока конверзија кои, навидум, се агностични во дизајнот. Прочитајте!