4 чекори кон силна стратегија за е-трговија

4 чекори кон силна стратегија за е-трговија

Изолацијата поради вирусот COVID-19 ги принуди претприемачите да започнат да размислуваат за создавање решенија за е-трговија и пристапување кон дигиталната деловна мрежа. На овој начин, малите и средни претпријатија можат да ги задржат своите приходи во такви непријатни ситуации и да останат активни каде што нивните клиенти се исто така многу активни потрошувачи.

 

Е-трговијата расте стабилно веќе некое време. Според истражувањето и проценките, продажбата преку Интернет ќе учествува со повеќе од 22% од глобалната продажба до 2023 година, а веќе во 2020 година имаме раст од 14% во споредба со 2019 година. Иако овие бројки се далеку од доминантни резултати во однос на офлајн продажбата, може да се забележи сериозна прогресија, а најмногу од сè во промената на однесувањето на клиентите кои сè повеќе ја разбираат пристапноста, безбедноста и придобивките од купувањето преку Интернет.

Ако сте меѓу оние кои во минатото сериозно не ги сфаќале придобивките од деловното работење преку Интернет и инвестирале сериозно, сега можеби е време да го сторите тоа. Ако сакате да го зголемите потенцијалот на дигиталната продажба и сеприсутноста на брендот, дигиталниот маркетинг може да ви помогне. Колку е добра супер мрежната продавница ако единствената реклама е билборд надвор од градот?

 

ЗОШТО Е ВАЖНО ДА БИДЕ ОНЛАЈН

1.Едноставно е 

34% од корисниците сакаат модерни сајтови за е-трговија

33% од нив сакаат попустите и новите производи да бидат истакнати на главната страница

26% од нив не сакаат да купат преку мобилен ако сајтот не е прилагоден за мобилни уреди

2.Директно и персонализирано

34% од корисниците велат дека сите прозиводи кои им се испорачани не се убаво покажани на сајтот

92% од нив верува во User-generated содржини отколку на традиционално огласување

3.Ги инспирира другите

81% од корисниците тврдат дека другите купувачи со своите рецензии позитивно влијаат на купувањето

34% е пораст на вредноста на просечната корпа доколку брендот во текот на кампањата прикажува комбинација на фотографии од предходните купувачи 

4.Забавно е

9 х повеќе има задоволни купувачи

3 х повеќе е зголемена заработката од купувачот„повратник“ 

РАЗВОЈ НА РЕШЕНИЕ ЗА Е-КОМЕРЦИЈА

Создавањето нова онлајн продавница „од нула“ може да изгледа застрашувачко на почетокот, но ако имате поддршка од агенцијата и ги следите сите чекори што ги советуваат консултантите, нема да пропуштите добра структура на мрежна продавница, одлична изведба на социјалните мрежи и конверзии.

 

 

Слични објави