83% од B2B компаниите можат да го зголемат буџетот за дигитализација
Со цел да се исполнат очекувањата на клиентите, B2B производителите планираат да ја забрзаат својата дигитална трансформација оваа година. Најмалку 83 отсто од нив ќе го зголемат својот буџет за инвестиции во дигитални бизнис стратегии. Притоа, тие се надеваат дека ќе искористат нови текови на приходи.Овие наоди доаѓаат од анкетниот извештај нарачан од Intershop и Evident, спроведен од Copperberg со повеќе од 50 европски B2B производители со промет од најмалку 250 милиони евра. Производителите на B2B се подготвени да инвестираат во дигитализација. Според 41 процент од испитаниците, ова се должи на потребата за проширување и искористување на новите текови на приходи.Производителите исто така чувствуваат потреба да создаваат нови деловни модели (24 проценти), поради глобалното преминување кон дигитални решенија. Дополнително, 19 проценти сакаат да ја подобрат продуктивноста, приходите или намалувањето на трошоците со имплементација на дигитални алатки.
Инвестирање во дигитализација
Фактот дека овие B2B компании се подготвени да инвестираат во дигитализацијата станува очигледен кога се гледа нивниот буџет за инвестиции во дигитални деловни стратегии. Најмалку 83 отсто од производителите годинава ќе го зголемат својот буџет до 20 отсто. Помалата група ќе го задржи истиот буџет како лани (15 проценти), додека 2 проценти од производителите ќе го намалат буџетот од 1 до 20 проценти.Најмалку 71 отсто од испитаниците рекле дека нивните организации се амбициозни да ја подигнат својата дигитализација на следното ниво во 2022 година. Од таа група, 24 отсто сакаат да станат лидери на пазарот со своите дигитални деловни стратегии.
Дигитална зрелост
Повеќето од водечките организации имаат ниво на дигитална зрелост потребно за да се постигнат тие цели. Најмалку 44 отсто мислат дека нивните дигитални алатки се на исто ниво со конкурентите, додека 31 отсто се веќе напред, а 2 отсто велат дека се далеку понапред.„Одговорите ја нагласуваат потребата производителите да инвестираат во соодветни технологии и да ги зголемат човечките ресурси за дополнително да го оптимизираат искуството на клиентите B2B и да се натпреваруваат на глобално ниво на долг рок“, нагласува Лиза Хелквист, управен директор на Copperberg.
Вообичаени решенија за е-трговија
Производителите веќе користат решенија за дигитализирање на нивната компанија. Во моментов, 58 отсто од испитаниците користат решенија за е-трговија. Најчесто користена алатка е Електронската размена на податоци (59 проценти од испитаниците ја користат), додека најчесто се користат и алатките за дигитален маркетинг за генерирање повеќе потенцијални клиенти и продажба (59 проценти).
За да ја подобрат својата дигитална стратегија, повеќето испитаници покажуваат дека бараат алатки насочени кон поедноставување на процесот на продажба за организацијата и нејзините клиенти. Конфигурирај-цена-цитати (CPQ) системи за продажба на сложени производи и дигитални портали за клиенти со функции за самопослужување се решенија што многу компании ги разгледуваат (и двете 36 проценти). Платформите за податоци, исто така, најчесто се споменуваа (37 проценти) како решение што ќе му помогне на процесот на онлајн продажба да стане поперсонализиран и воден од податоци.