5 начини да се изгради стратегија за брендирање на влезна е-трговија

5 начини да се изгради стратегија за брендирање на влезна е-трговија

Градење стратегија за брендирање на електронска трговија

Секоја незаборавна марка започнува со разбирање кои се нивните цели, која е нивната публика и што сакаат. Следете ги овие 5 совети за градење стратегија за брендирање со висока конверзија:

 

-Дефинирајте ја вашата личност на брендот

-Споделете ја вашата приказна

-Создадете и споделете вредна содржина

-Искористете го маркетингот преку е-пошта

-Воспоставете ја вашата марка на социјалните мрежи

 

 

1. Дефинирајте ја личноста на вашата марка

Издвојте се од конкуренцијата со дефинирање на личноста на вашиот бренд. Кој тон и глас ќе ги користите за да се вклучите со вашите клиенти? Дали сакате вашиот бренд да се појави како доверлив пријател, експерт за индустрија или некаде на средина?

Покажете ја вашата личност на брендот во секое парче содржина што ја споделувате - без оглед дали е тоа во блогови, студии на случај, веб-венари, интервјуа, објави на социјални мрежи, коментари или која било друга форма на содржина што ја споделува вашиот бизнис.

 

 

2. Споделете ја својата приказна

Дали некогаш сте се запрашале, зошто луѓето треба да купуваат од мојата продавница? Ако вашиот ум оди директно на желба да остварите профит, тогаш треба повторно да ја процените стратегијата за брендирање.

Споделете ја приказната зад вашиот бизнис - тоа е она што ве прави единствени. Вашата приказна за брендот помага да се воспостави емотивна врска со клиентите, покажувајќи го возбудливото значење зад вашиот бренд.

 

3. Создадете и споделете вредна содржина

Учењето како да креирате содржина што преобразува е важен елемент за создавање позитивно корисничко искуство. Споделете содржина корисна и вредна за вашата целна публика, така што тие остануваат заинтересирани за вашиот бренд и се враќаат за повеќе.

 

4. Испратете го маркетингот преку е-пошта

Дали знаевте дека 72% од луѓето претпочитаат да добиваат брендирана содржина преку е-пошта? Маркетингот по е-пошта е еден од највисоко претворачките канали за онлајн бизниси и е витална компонента на секоја успешна стратегија за брендирање на е-трговија.

 

5. Воспоставете го вашиот бренд на социјалните медиуми

Социјалните медиуми се еден од најважните аспекти на градење стратегија за брендирање на електронска трговија. Дава можност да комуницирате со потенцијалните клиенти, водите и клиентите во текот на која било фаза од патувањето на купувачот.

Тоа е најлесната можност за контакт еден на еден со клиенти. Плус, интеракциите на социјалните медиуми помеѓу клиентите и вашата марка помага да се зголеми вредноста на оптимизација. Издвоите се од конкурентите и зголемете го ангажманот дозволувајќи му на вашата бренд личност да блесне!

 

Слични објави

Е-пошта маркетингот останува една од најефикасните техники за дигитален маркетинг. Прочитајте!
Од сите достапни тактики за развој на бизнис, маркетинг аналитиката го презема водството. Околу три од секои четворица маркетинг лидери ги базираат одлуките на аналитика на податоци. Сепак, повеќето компании сè уште немаат пристап до квантитативните метрики за да ја докажат вредноста на нивните маркетинг трошоци. Бизнисите за е-трговија се предмет на стотици точки на податоци на редовна основа. Прочитајте!
Секоја сесија на вашата страница или апликација за е-трговија е запалива. Триењето од кој било број фактори – од перформансите на веб-страниците до лошата навигација, грешките и ирелевантните понуди – може да ја попречат трансакцијата и да ја нарушат лојалноста на брендот. Прочитајте!