Како да водите компанија во време на криза (Ковид-19)

Сегашната состојба е таква што веројатно повеќето сопственици на деловни активности си поставуваат многу прашања на кои не можат да најдат одговори.

Многу е лесно да се реагира реактивно во овој момент, особено затоа што веројатно ќе се појави страв, сомнеж и несигурност, што се сите нормални работи со оглед на околностите во кои се наоѓаме.

Сепак, можеби најважните ресурси што ги имате во моментот се јасно размислување и способност да го прилагодите вашиот бизнис на моменталната состојба.

Доколку сакате да реагирате проактивно во наредниот период, ви предлагаме да спроведете 3 чекори:

Чекор 1. - Разберете ја моменталната состојба

Чекор # 2. - Анализирајте ги сите проблеми што постојат во моментов, но исто така и можностите што се појавуваат

Чекор # 3. - Одговорете во согласност со анализата

 

Како да водите компанија во време на криза (Ковид-19)

Слични објави

Веб-продавницата е попрофитабилна форма на трговија, поради далеку помалата инвестиција при отворање од класичната продавница и ниските трошоци. Без разлика дали се работи за понуда на физички производ - физичките продавници имаат низа ограничувања, а нивното одржување бара значителни трошоци од развојот на веб-продавница. Прочитајте!
Сегментацијата на клиентите е сигурен начин за испорака на персонализирани пораки што го отклучуваат растот на приходите за вашиот бизнис за е-трговија. Прочитајте!
Зошто вашите клиенти купуваат од вас? Што ги мотивира луѓето да ве изберат вас, да ги изберат вашите производи пред стотиците алтернативи? Што ја прави вашата компанија и вашите производи подобри од останатите? Прочитајте!