Како да водите компанија во време на криза (Ковид-19)

Сегашната состојба е таква што веројатно повеќето сопственици на деловни активности си поставуваат многу прашања на кои не можат да најдат одговори.

Многу е лесно да се реагира реактивно во овој момент, особено затоа што веројатно ќе се појави страв, сомнеж и несигурност, што се сите нормални работи со оглед на околностите во кои се наоѓаме.

Сепак, можеби најважните ресурси што ги имате во моментот се јасно размислување и способност да го прилагодите вашиот бизнис на моменталната состојба.

Доколку сакате да реагирате проактивно во наредниот период, ви предлагаме да спроведете 3 чекори:

Чекор 1. - Разберете ја моменталната состојба

Чекор # 2. - Анализирајте ги сите проблеми што постојат во моментов, но исто така и можностите што се појавуваат

Чекор # 3. - Одговорете во согласност со анализата

 

Како да водите компанија во време на криза (Ковид-19)

Слични објави

Личен купувач преку Интернет е некој што наоѓа производи достапни од компании базирани на Интернет. Прочитајте!
Луѓето генерално се претпазливи за директните маркетинг пораки од бизнисот. Затоа многу брендови вложуваат време, труд и пари за да произведат содржина што може да го надмине скептицизмот на потрошувачите и да ја заработи довербата на луѓето. Прочитајте!