5 причини зошто на вашата компанија за е-трговија и требаат рангирања и прегледи

5 причини зошто на вашата компанија за е-трговија и требаат рангирања и прегледи

 

Преземете ја контролата врз вашата репутација и искористете ја моќта на социјалниот доказ.

 

Потрошувачите сега, повеќе од кога било, бараат оценки и прегледи во врска со услугите и производите на компаниите пред да донесат одлуки за купување.

 

Преку прегледи преку Интернет, компаниите можат да помогнат да влијаат на одлуките за купување преку промовирање и маркетинг на повратните информации од клиентите.

 

Особено затоа што 92% од потрошувачите сега читаат прегледи преку Интернет, деловните активности за електронска трговија треба да ги преиспитаат своите стратегии за спроведување на соодветна дигитална стратегија со цел да ги искористат вирусните ефекти што ги имаат прегледите на клиентите.

 

1. Генерирајте доверба

Денешните купувачи повеќе им веруваат на прегледите на странци отколку на рекламата од компанија.

 

Вредни брендови го забележуваат овој тренд и ја искористуваат моќта на социјален доказ со имплементација на стратегии за маркетинг насочени кон прегледот.

 

Бидејќи потрошувачите се под големо влијание на искуствата на другите луѓе, важно е да соберете повратни информации за искуствата на вашите минати купувачи.

 

2. Зајакнување на напорите за маркетинг

Користејќи ги предностите на вашите прегледи и оценки на вашите клиенти, вашиот бизнис може да ја следи и подобрува свеста, репутацијата и лојалноста на брендот.

 

Бидејќи дигитализацијата продолжува да се развива, традиционалните стратегии за маркетинг и рекламирање ќе имаат мало влијание врз одлуките за купување донесени од современите купувачи.

 

Преку дигитална иновација, бизнисите сега можат веднаш да се поврзат со клиентите.

 

3. Да се остварат повеќе приходи

Главната цел на секој бизнис е да генерира приходи преку обезбедување на производ или услуга.

 

Со собирање и објавување на автентични повратни информации од клиентите, деловните субјекти можат да помогнат во повисокиот оптимизација, да генерираат нови клиенти и да ја зголемат продажбата.

 

 

 

4. Зголемете ја видливоста на Google

Гугл е исклучително важен за собирање и рекламирање на прегледи и оценки на клиенти.

 

Преку бројни платформи и услуги, Гугл ја иновираше целата индустрија за дигитално рекламирање со леснотија, овозможувајќи им на бизнисите да достигнат специфична целна публика на милиони луѓе.

 

 

5. Оптимизирајте ја стратегијата

Од страна на компании кои собираат повратни информации од клиенти, тие исто така собираат огромна количина на интелигенција на клиенти.

Преку прегледи, бизнисите можат да ги искористат овие значајни и корисни информации од сопствените клиенти за да помогнат во креирањето на поефикасни стратегии.

Да се добие овој личен увид во очекувањата и преференциите на клиентите ќе биде неверојатно вредно за компаниите што сакаат да станат центрични кон клиентите. 

 

 

Слични објави

Веб-продавницата е попрофитабилна форма на трговија, поради далеку помалата инвестиција при отворање од класичната продавница и ниските трошоци. Без разлика дали се работи за понуда на физички производ - физичките продавници имаат низа ограничувања, а нивното одржување бара значителни трошоци од развојот на веб-продавница. Прочитајте!