Што може да направи мобилната апликација за вашата продажба преку Интернет?

Што може да направи мобилната апликација за вашата продажба преку Интернет?

Прво дојде компјутерот, а потоа и мобилниот телефон. Потоа дојде интернетот, а потоа и паметниот телефон. Малку по малку, дојдовме до заклучок дека има неколку апликации подготвени да се инсталираат во нашите раце и на нашите паметни телефони. Сите овие апликации, се разбира, ги користат споменатите технолошки достигнувања. И навистина е тешко да се следи развојот на технологијата во ера во која секој значаен пронајдок се појавува секој ден. Некој ќе рече: „Добро, нема ни да се обидам да ги следам“. Но, тоа би било грешка што ќе мора да ја признаат многу брзо. И без разлика дали сте подготвени или не, нема да имате многу опции, но ќе мора да го почитувате авторитетот на технолошките достигнувања.

 

Добрата вест е дека ова не е толку лоша вест. Откако ќе се имплементира правилно, технологијата може да доведе до значителен раст во вашиот онлајн бизнис. Денес, бројот на корисници на мобилни телефони е поголем од бројот на корисници на десктоп компјутери. Што мислите, која е причината за тоа? Се разбира леснотија на користење.

 

Клиентите брзо го прифаќаат трендот за користење мобилни апликации, а алтернативата, до која некои трговци се обидуваат да се прибегнат со создавање мобилни верзии на интернет -страници, не се покажа како доволно добра. Најчесто затоа што корисничкото искуство не е споредливо со она во мобилната апликација.

 

Што ја прави мобилната апликација подобра од мобилната страница?

 

1.Дополнителни карактеристики: Мобилните апликации содржат голем број функционалности што можете да ги искористите. Камера, список со контакти, ГПС, телефонски повици, компас, итн. Сите овие карактеристики го прават корисничкото искуство поинтерактивно и позабавно. И да не заборавиме, тие можат значително да го скратат времето потребно за извршување на одредена акција.

2.Нема ограничувања: Мобилните страници, без разлика колку се напредни, сепак имаат ограничувања во примената на различни функционалности. Ова не е случај со мобилни апликации. Некои од наједноставните функционалности можат да направат огромна разлика во секојдневниот живот (повлечете, повлечете, зумирајте…).

3.Способност за работа офлајн: Веројатно една од најдобрите карактеристики на мобилните апликации е тоа што можат да работат офлајн. Оваа функција ги става многу над мобилните страници. Бидејќи иако веројатно не можете да ја завршите целата работа без интернет конекција, сепак има многу работи што можете да ги направите офлајн.

 

 

Слични објави

Со оглед на тоа што пандемијата „Ковид-19“ води до поголема дигитализација во многу индустрии, сега има повеќе точки на допир на брендот од кога било досега, а како резултат на тоа однесувањето на потрошувачите е сè повеќе нарушено. Прочитајте!
Во идеален свет, клиентот доаѓа на вашата веб-страница во потрага по решение и го купува она што го продавате - сето тоа за помалку од пет минути. Во реалноста, линијата од разгледување до купување никогаш не е толку права. Потенцијален клиент може да слета на вашата страница и да го најде вашиот производ премногу скап. Прочитајте!