7 клучни метрики на Фејсбук што секој маркетер треба редовно да ги следи

7 клучни метрики на Фејсбук што секој маркетер треба редовно да ги следи

 

Повеќето активности за дигитален маркетинг се вртат околу податоците. Маси на податоци.

 

Google Analytics е веројатно најчестиот и најпознат извор на податоци за повеќето маркетери. Во неговите извештаи може да се види скоро сè што е поврзано со сообраќајот на веб-страниците.

 

Но, што е со социјалните медиуми?

 

Без сомнение, Фејсбук е најголемата социјална мрежа во светот. Без сомнение, Фејсбук ни дава планина од податоци. Без сомнение, Фејсбук денес е една од најмоќните платформи за маркетинг што може да достигне тесно насочена група.

 

1.  ENGAGEMENT

 

Ангажманот мери колку пати корисниците презеле нешто на вашата објава.

 

Акцијата, односно ангажманот, вклучува кликнување на врската во објавата, споделување на објавата, оставање реакција (лајк) или коментар.

2. REACH 

 

Reach е бројка што покажува колку корисници ја виделе вашата содржина на Фејсбук. Достигнувањето се постигнува преку органски или платени средства.

 

Фејсбук постојано го менува својот алгоритам за да утврди која содржина ќе и биде прикажана на која публика. Со текот на времето, овој алгоритам донесе неколку значајни промени, а најголемата сигурно е помалиот органски дострел на објавите - некои истражувања одат дури дотаму што се истакнува дека само 2,6% од следбениците на Фејсбук ги гледаат објавите органски.

 

3. ИМПРЕСИИ

 

Бројот на впечатоци е метрика која е најтесно поврзана со бројот на прегледи на вашата содржина.

 

За разлика од достигнувањето, впечатоците мерат колку пати се гледаат вашите објави. Впечатоците вклучуваат корисници кои го виделе вашиот пост повеќе од еднаш.

 

Како и кај органскиот дострел, може да ги видите впечатоците во делот Увиди, под јазичето Објави. Во колоната 3 само префрлете се од Reach во впечатоци.

 

4. FACEBOOK REFERRAL TRAFFIC

 

Сообраќајот за упатување на Фејсбук го покажува бројот на посетители на вашата веб-страница кои дојдоа до неа преку Фејсбук. Тие може да го сторат тоа со кликнување на врските на вашите објави, со кликнување на статии на други луѓе кои водат до вашата веб-страница или преку врски на вашата страница на Фејсбук (на пример, во делот За).

 

За да го пронајдете овој број, треба да отидете во Google Analytics под извештајот за стекнување> Социјално> Мрежно упатување.

 

Фејсбук е само првиот чекор. Крајната цел (во ред, барем една од најважните крајни цели) на која било активност на Фејсбук е да ги донесе корисниците на веб-страницата.

 

5. PAGE LIKES I FOLLOWS

 

Секако, друга од најважните цели на рекламирањето на Фејсбук е собирање следбеници и обожаватели. Тие ја претставуваат вашата публика, следбеници и претплатници.

 

Бројот на „Лајкови на страници“ и „Следи“ може да го видите директно на почетната страница на вашата страница на „Фејсбук“ или во делот „Увид“, под јазичето „Допаѓања“. Овде можете да видите зголемување на лајковите во одреден временски период, бројот на за разлика, како и анализата на органски и платени лајкови.

6. CTR

 

Стапката на прегледување (CTR) го покажува процентот на корисници кои ја виделе вашата реклама, кликнале на неа и ја посетиле вашата целна страница.

 

Истражувањето на WordStream откри дека просечниот CTR во сите индустрии е 0,9%.

7. CPC и CPM

 

Фејсбук нуди неколку опции за наплата - двете најпознати и најкористени се секако цена на илјада впечатоци (CPM) и цена на кликнување (CPC).

 

Додека следењето на вашиот целосен буџет е важно, CPC и CPM покажуваат колку е ефективно вашето рекламирање.

 

Слични објави

Луксузните трговци на мало обично не нудат програми за лојалност, со редовни шеми за намалување на цените засновани на поени кои се во спротивност со највисокиот и аспиративен стил на брендирање по кој е познат луксузниот сектор. Прочитајте!