Создавање патишта за ангажман за ефективни патувања по електронска трговија

Создавање патишта за ангажман за ефективни патувања по електронска трговија

 

Од првично изразување интерес, до набавка, до добивање на постојана поддршка и на крај повторно купување, клиентите прават различни патувања додека комуницираат со брендовите.

 

Овие патувања го дефинираат искуството на потрошувачите и играат важна улога во успехот на бизнисите преку е-трговија. Колку што компанијата разгледува и планира за патиштата што ќе ги следат нејзините клиенти, толку е поголема веројатноста дека бизнисот ќе може да дизајнира ефективни патувања за тие клиенти.

 

„Патувањето со клиентот се однесува на животниот циклус или фазите низ кои поминува една личност во нивната врска со бренд“, објасни за Е-трговија Тајмис, Јанив Навот, главен директор за маркетинг на „Dynamic Yield“.

 

План од перспектива на клиентот

Клучно е за брендовите да запомнат, исто така, дека ниту едно патување со клиенти не е слично.

 

„Еден купувач може да забележи реклама во метрото и подоцна да ја посети страницата за прв пат за да започне со прелистување, додека друг може да заврши на страницата откако ќе побара специфичен клучен збор или ставка на Гугл“, објасни Навот.

 

„Иако и двете патувања можеби не вклучуваат никаква претходна изложеност на марката, едниот купувач, кој сè уште е во фаза на свесност, веројатно бара повеќе негување од другиот, кој веќе покажал намера и едноставно му треба поддршка во забрзување на нивната одлука за купување. „

 

Визуелизирање на можни патувања со клиенти пред некогаш да се случат, им помага на брендовите да разберат како да ги дизајнираат пред сè.

 

Дигитални стапки

Исто како што продавниците со тули и малтери обрнуваат внимание на патеките, сигнализацијата и атмосферата, брендовите за е-трговија треба да размислат за многу можни искуства на клиентите кои влегуваат во нивните дигитални врати.

 

„Денешното патување кон потрошувачите е помалку за чекор по чекор рута и повеќе за градење стратегија што ја препознава патеката за купување сега се одвива каде и да се купувачите и преку кои канали е најлесно да се купат“, Питер Крозби, извршен директор на Институтот за дигитални полици и потпретседател на корпоративен маркетинг за Салсифеј, изјави за е-трговија Тајмс.

 

„Со оглед на тоа колку канали и уреди можат да бидат вклучени на патот за купување, дизајнирањето и планирањето на ефективни патувања до потрошувачите е клучно за да се победи на дигиталната полица.“

 

Имајќи ги предвид сите различни начини на кои потрошувачите комуницираат со компаниите за е-трговија, од витално значење е брендовите да создаваат патувања што ќе се чувствуваат беспрекорно и континуирано дури и во сложен и повеќеслоен свет.

 

Ставање на податоци за работа

Голем дел од дизајнирањето успешни патувања преку е-трговија е ефикасно користење на податоците.

 

„Податоците се најкритичниот елемент за успешно патување“, рече Крозби. "Во е-трговијата, податоците се еднакви на моќноста кога се користат правилно. Со подобри податоци, можете да го персонализирате патувањето со клиентите. Всушност, 86 проценти од пазарџиите велат дека нивните кампањи имаат подобри резултати кога се прилагодени на различни сегменти на публика."

 

Искористување на моќта на податоците може да им помогне на брендовите да создадат високо персонализирани пораки - во суштина дигиталната сигнализација што ги води клиентите од една точка до патувањето до следната.

 

„Брендовите што го персонализираат патувањето со клиентите ја зграпчуваат секоја интеракција што ја имаат со клиентите за да покажат колку добро ги разбираат нивните уникатни преференции“, објасни Крозби. „Тие ги користат овие можности за да испорачаат контекстуални, релевантни пораки.

 

„Познавањето на дигиталните патувања што ги прават клиентите, исто така им помага на брендовите подобро да ги разберат интересите на клиентите и точките на болка. Овој увид им овозможува да креираат производи и стратегии што им служат на тие потреби. Резултатот е позначајна продажба и подобрена лојалност на клиентите.

 

Идни патувања

И покрај сите промени што ги донесоа дигиталните технологии, основната вистина е дека клиентите претпочитаат да одат на патувања со брендови што им се допаѓаат и им веруваат.

 

„Патот на купувачот кон купување се повеќе се случува преку Интернет, со помалку интеракции во продавниците“, рече Крозби. „Ова ќе продолжи дури и кога ќе се вратиме на личните активности, бидејќи 43 проценти од учесниците во неодамнешното истражување за купувачи на Салсифеј изјавија дека очекуваат да купуваат повеќе преку Интернет, наместо да се вратат на нивното предпандемиско однесување.

 

„Сепак, важно е да се запамети дека клиентите соработуваат со организации, а не со канали и тие ќе очекуваат исто ниво на услуга и информации на сите канали. Единствено дигитално допирно место може да ја направи или скрши можноста на брендот за разгледување, купување или одобрување. „

 

„Бизнисите денес мора да бидат во можност да преземат соодветни активности при секој допир на клиентите и да осигурат дека секој разговор ја дава вистинската порака, понуда или услуга, во зависност од потребите на клиентот. Претворањето на податоците на клиентот во увид веќе не е крај, сè, сè .

 

„Ако деловните субјекти можат повторно да дадат приоритет на она што им го велат на клиентот, врз основа на тоа што го учат и кои активности ги презема клиентот, тие ќе бидат подобро позиционирани да обезбедат релевантни, навремени и корисни понуди - и да им овозможат искуства на клиентите кои навистина се издвојуваат против конкуренцијата “.

 

Слични објави

Дали знаевте дека глобалната продажба на малопродажба на е-трговија се планира да порасне на 6,54 трилиони американски долари во следните две години? Прочитајте!
Еден од основните аспекти на управувањето со е-трговија е анализата на посетителите и однесувањето на корисниците. Со Google Analytics можеме да знаеме се што се случува во нашата продавница. Прочитајте!