8 вообичаени грешки при водење на веб-продавница
Водењето веб-продавница не е лесна задача, важно е секогаш да бидете во тренд и да ги следите новостите и советите на експертите. Обрнете внимание на недостатоците кои би можеле да го забават или дури и да го загрозат вашиот бизнис, треба да бидете сигурни дека сите сегменти на вашата веб-продавница функционираат оптимално.
1. Лош опис на производот
Најчеста грешка во веб-продавниците е лошиот и лош опис на производот. Ова првенствено се однесува на информативниот текст, кој треба да ги опише сите релевантни информации поврзани со самиот производ. Во веб-продажбата, квалитетната фотографија и добриот опис на производот понекогаш се поважни од цената на самиот производ.
2. Производот е недостапен
„Овој производ не е достапен“ е веројатно најлошата реченица што може да ја сретне клиентот. Не само за него, туку и за тебе. За да го избегнете ова, обидете се да ги проверувате залихите што е можно почесто и ве советуваме да ги скриете производите што моментално не ги нудите од клиентите.
3. Комплициран процес на наплата
Процесот на купување треба да вклучува што е можно помалку чекори и да бара минимален внес на податоци. Тестовите покажаа дека е можно да се зголеми продажбата за 50% само ако наплатата е дизајнирана на таков начин што сите полиња се пополнуваат на само една страница, наместо купувачот да мора да помине повеќе од една за да го заврши купувањето.
4. Копче CTA (повик за акција) - немате копче за повик за акција
Ова е многу важен дел од вашата веб-локација, бидејќи со кликнување на копчето CTA, посетителот постигнува одредена акција која е чекор поблиску до тоа да стане клиент во вашата веб-продавница.
5. Социјални мрежи
Денешниот свет на е-трговија тешко дека ќе функционира без поврзаноста на веб-продавницата и социјалните мрежи. Поврзувањето на социјалните мрежи (профили) со вашата веб-продавница во голема мера ќе ја зголеми вашата продажба и интересот на клиентите за вашата веб-продавница. Некои примери за тоа како можете добро да ги искористите социјалните мрежи на веб-продавницата се: графички контроли - кои ќе го одведат посетителот директно на социјалниот профил; копчиња за споделување - посетителите можат да споделат или лајкнат нешто што ги импресионирало на вашата страница; покрај каталозите што ги имате на вашата веб-локација, прикажувајте производи во продавница на Фејсбук кои исто така можете да ги поврзете на Инстаграм и слично.
6. Не испуштајте често поставувани прашања
Посетителите на веб-продавницата имаат многу прашања, затоа обидете се да одговорите на нив пред да треба да ви испратат порака. Откако ќе ги завршите описите на производите и нема катче за совети на вашата веб-локација, тогаш ЧПП е идеалното место каде сè уште можете да работите на содржината.
7. Нагласете ги придобивките од купувањето на вашата веб-продавница
Она што најмногу ги интересира клиентите се условите на плаќање, од кои најчесто се издвојуваат плаќањата на рати, како и можноста за враќање и размена на стоката, како и времето на испорака. Ако условите за купување во вашата веб-продавница се поволни, појаснете ги за да постигнете поголема конверзија на клиентите.
8. Оптимизацијата е од суштинско значење
Како што веќе споменавме неколку пати во нашите блогови, оптимизацијата на веб-страницата, како и веб-продавницата е една од најважните ставки за добро дизајнирана и позиционирана веб-продавница. Потрудете се да го опишете производот, клучните зборови за опишаниот производ, насловите на производите мора да бидат единствени и препознатливи, да го одржуваат името на сликата на производот јасно и прецизно и да ја намалат големината на сликата за да ја вчитаат страницата побрзо и подобро, проверете дали вашата веб-продавница реагира , бидејќи корисниците се повеќе ја прелистуваат понудата преку мобилни уреди.