Како да се подобри лојалноста на клиентите во електронската трговија

Во вечната борба за борба со мечката што е Amazon.com, малите онлајн продавници успеваат со а) уникатен производ и б) незаборавно искуство на клиентите.

Ако веќе сте ја поставиле вашата онлајн продавница, најверојатно сте се одјавиле од #1. Сега, како да го подобрите искуството на клиентите за онлајн продавница?Лесно е да се замислат промени за операција со тули и малтер: Мислам дека многумина од нас ја имаа таа фантазија да водат ќоше за супер хип кафе (или што било друго) што се грижи за клиентите како ничија работа.Иако елементот лично може да отсуствува, постојат начини да се подобри вашата услуга за клиенти и, на крајот, целокупното искуство со клиентите, со додавање на тоа малку нешто дополнително на вистинските канали.

Престанете да размислувате за бренд, почнете да размислувате за личност

Брендот е како репутација - тој е изграден на она што другите луѓе го мислат за вас, а не на она што го мислите за вас.Вие влијаете на вашиот бренд со тоа што се грижите за клиентите и градите супериорен производ, но не го контролирате вашиот бренд. Вие ја контролирате вашата личност.Ова станува важно кога ќе сфатите дека лојалноста на брендот е изградена на личноста, а не на површни метрики како ангажманот. Погледнете го ова истражување од Harvard Business Review кое разоткрива неколку класични митови:

Митови:

Клиентите сакаат да имаат односи со брендови. Вистината: 77 проценти не.Зголемувањето на интеракциите е секогаш одговорот. Вистината: вашите клиенти може да страдаат од преоптоварување со информации.Лојалноста доаѓа од редовното ангажирање со бренд. Вистината: лојалноста на брендот е изградена на заеднички вредности.

Искористете го тонот за услуги на клиентите

Постои концепт наречен тон за услуги на клиентите кој нагласува на секојдневната, привлечна копија на страниците што ќе ги видат само вашите клиенти. На пример, вашата страница за успешна наплата и е-пораките за вашата трансакција.Ова се лесни можности да се примени тонот за услуги на клиентите. Некој штотуку потрошил пари со вас, така што оваа страница е само за клиенти - можете и да додадете некоја личност на неа. Сè што треба да се осигурате е клиентите да знаат што се случило или што ќе се случи, потоа слободно додадете малку хумор со лежерен стил на пишување.

Анализирајте и подобрете ги вашите е-пошта

Автоматските или трансакциските е-пошта се некои од најважните парчиња копии што некогаш ќе ги напишете - можеби исто толку важни како и копијата на самата веб-страница.

 

Причината е што овие пораки се размеруваат за да видат многу очи. Што и да напишете во нив, ќе го види секој што ќе го започне процесот (т.е. нова продажба), така што потенцијално ќе можат да бидат видени од илјадници и илјадници клиенти.

Голема содржина која едуцира и мотивира

Многу бизниси избегнуваат маркетинг на содржина бидејќи водење блог е многу работа.Затоа, за бизнисите за е-трговија кои немаат внатрешен специјалист за маркетинг на содржина, наместо тоа ви препорачувам да одите на големо.Едно парче високо визуелна содржина што решава голем проблем и го мотивира клиентот да купува со вас.

 

Како да се подобри лојалноста на клиентите во електронската трговија

Слични објави