Google Analytics како силен сојузник во растот на вашиот бизнис

Google Analytics како силен сојузник во растот на вашиот бизнис

 

Се поголем број на корисници на Интернет овозможија развој на многу алатки и апликации за следење на интересите и однесувањето на луѓето кога станува збор за посета на веб-страници. Традиционалните бизниси, без разлика дали се фокусирани на трговија со производи и услуги или се насочени кон производство, секогаш сакаат да бидат таму каде што се највидливи за потенцијалните клиенти. Ова се местата со најголем прилив на луѓе. Во реалниот свет, ова се големи плоштади, прометни улици, плоштади и крстосници со впечатливи билборди.

 

Кога станува збор за виртуелниот свет, такви центри се всушност социјалните мрежи Фејсбук и Инстаграм, Јутјуб, но и страници за е-трговија како Амазон, Алиекспрес, еБај и многу други.

Ако имате било каков вид на маркетинг преку Интернет, веројатно сте станале свесни за фактот дека веб-страницата е последната локација што ќе ја посети заинтересиран корисник пред да донесе одлука за купување. Од ова лесно може да се заклучи дека веб-страницата е централна точка на вашето постоење преку Интернет. Google Analytics е тука за да ви помогне да ја следите ефективноста на дигиталниот маркетинг што го спроведувате. Гугл објави дека повеќе од 50 милиони веб-страници ја користат својата алатка за анализа на посети и корисници.

Како се користи Google Analytics?

Со сигурност можеме да кажеме дека „Гугл Аналитика“ е лесен за употреба и дека според претходно дефинираните параметри му обезбедува широк спектар на информации на сопственикот на веб-страницата што може да му помогне во развивањето планови за маркетинг. Поврзувањето на Google Analytics со вашата веб-страница трае многу кратко и се спроведува во форма на неколку линии на код за следење на почетната страница. Имплементираниот код ги бележи активностите на вашите корисници кога ја посетуваат страницата, заедно со нивните различни атрибути, од кои најчести се возраста, полот и интересите.

 

Кога кодот ги собира податоците, тој ги испраќа до серверот Google Analytics, се разбира откако корисникот ќе излезе од веб-страницата. Моќната алатка на Google ги комбинира сите собрани податоци на неколку начини, вклучително и четири основни:

1.Корисничко ниво (поврзано со постапките на секој корисник);

2.Ниво на сесија (секоја индивидуална посета);

3.Ниво на преглед на страница (секоја посетена страница);

4.Ниво на настан (прегледи на видеа, кликови, интеракција на корисникот со веб-страницата).

Пред да започнете да ги анализирате информациите добиени во оваа алатка, важно е да се разберат разликите помеѓу индикаторите и димензиите што се користат во неа. Индикатори се статистички податоци собрани од Google за однесувањето на корисниците на веб-страница, додека димензиите се различни начини за прикажување на добиените броеви. Димензиите може да се прилагодат за да ги задоволат деловните барања што се обидувате да ги решите.

 

Видови податоци во Google Analytics

Постојат два вида на податоци што можете да ги соберете преку Google Analytics:

 

1.Кориснички податоци - корисничка демографија, возраст, пол, интереси, уред, од каде потекнуваат, без разлика дали се работи за Фејсбук, пребарување на Google или нешто друго. Овие податоци ни даваат увид во која група на корисници треба да се насочиме во нашите маркетинг активности.

2.Податоци за однесувањето на корисникот - Овие податоци се собираат за време на сесијата на корисникот на самата веб-страница. Податоците за однесувањето на корисникот ги вклучуваат следниве информации: колку време корисникот престојувал на вашата веб-страница, која била неговата прва и последна страница пред да ја напушти веб-страницата, најчестиот пат што го поминуваат и како се однесуваат при интеракција со содржината.

Искрен сојузник во подобрувањето на бизнисот

Во текот на 2020 година, повеќето бизниси се префрлија на работење преку Интернет, вклучително и популарни продавници, продавници, бутици и многу други. Епидемијата на коронавирус го забрза процесот на дигитализација на бизнисот, па затоа сега е потребно да се користат софтверски алатки за некои работни процеси што ќе го мерат успехот на дигиталните активности.

 

 

Слични објави

Еден од основните аспекти на управувањето со е-трговија е анализата на посетителите и однесувањето на корисниците. Со Google Analytics можеме да знаеме се што се случува во нашата продавница. Прочитајте!