Начини и облици на плаќање во вашата онлајн продавница

PayPal или виртуелен POS? Откријте ги најдобрите начини на плаќање за вашата онлајн продавница и искористете ги предностите што најмногу одговараат на вашите тековни активности за е-трговија.По отворањето на е-продавница, треба да направиме еден многу важен чекор: да избереме начин на плаќање за нашата онлајн продавница.Иако на ова често не му се дава важноста што ја заслужува, изборот на начин на плаќање за онлајн купување не е толку едноставен, бидејќи се случува на крајот од процесот на купување каде што се комбинираат сите ИТ податоци, маркетинг, комуникација… Ако на крајот на краиштата, клиентот не е задоволен начин на плаќање, сето горенаведено ќе биде губење време. Изборот на вистинскиот начин е неопходен за купување и обично ја избираме поповолната опција или онаа што ја сметаме за поисплатлива, иако не мора да е најпогодна за бизнисот.

Порта за плаќање или виртуелен ПОС (плаќање со картичка како во физичка продавница)

Да почнеме со наједноставниот начин: портал за плаќање со картичка. Ова е најмногу слично на плаќање со картичка во физичка продавница. Клиентот го дава бројот на својата картичка, датумот на истекување и CVV кодот за да плати за производот.

 

Некои клиенти може да имаат недоверба кон овој начин на плаќање, особено оние кои не се навикнати да купуваат онлајн или оние кои биле жртви на онлајн измама. Не секој се чувствува безбедно да го даде бројот на својата картичка преку Интернет, особено кога станува збор за нивното прво купување. Идеален начин да се избегне таквата недоверба е да понудите алтернативни начини на плаќање (за кои ќе пишуваме во оваа статија), наместо виртуелниот ПОС да ви биде единствениот достапен начин. Сепак, користењето на виртуелен ПОС како начин на плаќање за вашата онлајн продавница е една од најбезбедните опции и за купувачот и за продавачот.

 

Идеално, треба да видите беџови (печати кои укажуваат на доверливост) во вашата онлајн продавница, кои ја потврдуваат безбедноста на вашата страница, со цел да влеете поголема доверба кај вашите клиенти. Овие значки ги уверуваат клиентите дека зад веб-страницата стои сигурна компанија.

PayPal како начин на плаќање за вашата онлајн продавница

PayPal делува како посредник помеѓу купувачот и продавачот. Купувачот ги споделува своите банкарски податоци со PayPal, кој го врши плаќањето, но не ги дава тие информации на компанијата што ја извршила продажбата. Тој нуди сигурност на двете страни, е достапен во многу земји и делува како посредник во случај на спор. Затоа треба да го понудите PayPal како начин на плаќање.

 

За плаќање преку PayPal доволно е да имате картичка и не мора да креирате сметка. Најголемиот недостаток е високата провизија за услуги, па затоа не би го препорачале PayPal како единствен достапен начин на плаќање. Неопходно е како начин да се плати за вашата онлајн продавница, но не е единствениот.

Готовината при испорака е начин да изгубите пари

Купувањето готовина при испорака беше популарно кога беше најпрактично да се купат артикли од телепродажба од вашиот дом. Но, тоа беше многу одамна, а сега стана нешто што може да донесе многу проблеми, а може да изгубите пари.

Овој застарен начин на плаќање на вашата онлајн продавница е клиентот да плати за стоката кога ќе го добие пакетот. Но, може да се случи купувачот да се предомисли и едноставно да одлучи да не го подигне пакетот, оставајќи го продавачот во загуба на трошоците за испорака.

Можеме да заклучиме дека постојат многу начини за плаќање на онлајн продавниците и би било идеално на клиентите да им понудиме не еден, туку повеќе од нив, за да имаат неколку алтернативи и да плаќаат на начин кој најмногу им одговара. Треба да ги запознаеме и нашите клиенти за да можеме да го предложиме најсоодветниот.

Како продавачи, треба да се погрижиме начините на плаќање што ги нудиме во нашата онлајн продавница да бидат заштитени од измами и дека се стремиме да спречиме испорака или плаќање до измамници, било со помош на клиент или банка.

Начини и облици на плаќање во вашата онлајн продавница

Слични објави

Возбудени сте за идејата за нов производ, но не сте сигурни дали некој друг ќе биде? Понекогаш на претприемачите во е-трговија им треба повеќе од проверка на стомакот за да докажат дека нивниот деловен потфат е остварлив. Прочитајте!