Snapchat - како и зошто да рекламирате на сè попопуларна апликација

Snapchat - како и зошто да рекламирате на сè попопуларна апликација

 

Што е Snapchat?

Snapchat е апликација што се користи за комуникација, играње, учење, прелистување и споделување содржина помеѓу корисници кои ја имаат истата апликација. Преку Snapchat, можно е да се испраќаат и примаат разни текстови, цртежи, видеа и фотографии, кои се нарекуваат „прилепувања“ на оваа популарна мрежа. Популарно е да се каже дека Snapchat е апликација што живее сега и во овој момент.

 

229 милиони луѓе користат Snapchat секој ден, а во просек поминуваат и до 30 минути во истата апликација. Snapchat има 20% поголема веројатност да изврши купување преку мобилни уреди.

Она што Snapchat секако може да се пофали е приватност на корисниците и строга контрола врз видливоста на материјалот што се разменува. Фотографиите и видеата што ќе изберете да ги споделувате со вашите пријатели ќе бидат видливи од 1 до 10 секунди и може да ја одредите нивната достапност. Ова избегнува понатамошно злонамерно ширење и трајно ја брише фотографијата или видеото од серверот Snapchat. Snapchat дава можност да креирате вистинска дигитална реклама на цел екран што ќе ја зголеми свеста на корисниците, ќе доведе до конверзија и ќе создаде вистински резултати за бизниси од сите големини.

Како изгледаат рекламите на Snapchat?

Snapchat рекламите се вертикални видео реклами на цел екран што можат да траат до 10 секунди. Тие се појавуваат помеѓу приказните на пријателите и содржината на Snapchat, како што се приказните на Snapchat или приказните на издавачите.

 

Snapchat препорачува да ги ограничите вашите реклами на пет или шест секунди. Како и со сите видеа, видео рекламите на Snapchat имаат вертикална ориентација. Брендовите често ги користат овие реклами за да ги донесат луѓето на нивната веб-страница за дестинација, да гледаат видео во долга форма или да инсталираат апликација. Предвремените реклами обично вклучуваат звук, што е овозможено стандардно за повеќето корисници.

Постојат два потоци за создавање кампања во Snapchat Ad Manager:

Инстант креирање

Напредно создавање

Инстант креирање е поедноставен начин за создавање на единствена, самостојна реклама за слика или видео за пет минути или помалку. Напредно создавање е наменето за огласувачи кои сакаат поголема контрола над понудите, буџетот и опциите за оптимизација и можеби ќе им треба пософистициран тип на реклама. за исполнување на вашата деловна цел.

Целна публика на Snapchat

Допрете до глобалната публика и станете дел од нивната комуникација. Насочете ги корисниците врз основа на нивните интереси и однесување на Интернет и во реалниот свет, врз основа на географската локација и демографијата (пол, возраст, јазик).

Цена на Snapchat реклами

Цената на алатката за управување со реклами на Snapchat се заснова на начинот на кој рекламодателите ги структурираат своите кампањи. Snapchat наплатува 1.000 впечатоци по гол, но нуди наддавање засновано на целта. Snapchat препорачува минимално поставување од 5 € по сет на реклами и прилагодување по потреба и во согласност со перформансите на рекламата.

 

Слични објави

Веројатно имате деловна идеја или имате три кои ви се шушкаат во задниот дел од умот.Без разлика дали станува збор за заработка од хоби за изработка на накит или за продажба на растечки нишан пазар, ако го читате ова, веројатно сте флертувале со идејата да започнете сопствен бизнис со полно работно време или гужва. Прочитајте!
Дигиталните бизниси кои работат со различни деловни модели мора да поминат дополнителна милја за да истражат иновативни начини на кои можат да допрат и задржат и нови и постоечки клиенти. Прочитајте!