Бариери за влез во деловната трговија

Бариери за влез во деловната трговија

 

Бизнис може да ужива во одредена заштита поради влезните бариери

 

Интернетот е за демократизација - место каде малото момче може ефикасно да се бори против гигантите и да се надева дека ќе победи. Примери како Гугл, Фејсбук, Твитер, Амазон и еБај, меѓу другите, сведочат за тој факт. И бидејќи две од имињата во таа листа од пет се играчи на е-трговија, постои верување дека е-трговијата, како индустрија, има занемарливи бариери за влез. Еве зошто.

 

 

Секој може веднаш да постави веб-страница за е-трговија

Во претходната статија, јас покажав како може да се постави веб-страница за е-трговија за еден ден. И јас познавам луѓе кои поставиле веб-страници за е-трговија во минатото и можат да го сторат тоа за помалку од еден час. Размислете за физичка малопродажба: не можевте да поставите табла за малопродажба за еден час. Но, ваквиот начин на размислување нè води до погрешни заклучоци

 

Поставување веб-страница за е-трговија не е исто што и поставување бизнис за електронска трговија

Ова е суштината на прашањето. Додека поставувањето физичка продавница може да се смета за време кога некој се занимава со трговија на мало, мислам дека во случај на е-трговија, поставувањето веб-страница не може да се види во иста насока.

 

Вие сте бизнис од е-трговија кога ги имате клиентите

Се разбира, ви требаат клиенти за да имате бизнис. Познавам неколку луѓе кои преку ноќ се претворија во претприемачи во е-трговија, а следното утро тие инвестираа во рекламирање на плаќање по кликнување. Доби поплавување од сообраќај до нивниот праг. Некои од нив, природно, се преобратија.

 

 

Вие сте бизнис од е-трговија кога имате повторувачки клиенти

Претходниот дел од овој напис се фокусираше на дефинирање на она што не е деловна активност во е-трговија. Дозволете ни сега да разговараме за тоа што е бизнис во е-трговија. Со оглед на специфичните економии вклучени во бизнисот со е-трговија, мислам дека една од првите карактеристики на бизнисот со е-трговија би бил повторен клиент. Ако клиент има причина да дојде кај вас уште еднаш, тогаш вие покажувате карактеристики на деловно работење.

 

Вие сте бизнис од е-трговија кога имате ниска стапка на отскок

Секако, можеби сте ги принудиле посетителите да ве посетат со ефективна стратегија за плаќање по кликнување. Но, штом еднаш ја посетат, ако многу од нив се охрабрени да погледнат наоколу, тогаш вие сте сериозна дестинација. Овој интерес за посетител може да го постигнете со вашиот избор на производи, слики, описи или со кој било друг инструмент за ангажирање на клиенти.

 

Заклучок

Иако можеби се чини дека нема пречки за влез во е-трговија, мислам дека поимот е погрешен. Исто како што е-трговијата отвори нова парадигма на постоење, мислам дека треба да се применат нови правила за проценка на е-трговијата. И освен ако бизнисот со е-трговија не може да демонстрира некои од карактеристиките за кои зборував, не можеме да го наречеме бизнис. И, кога ќе го примениме мојот мерило, тогаш е тешко тешко да се основа бизнис за е-трговија.

 

Слични објави