Социјална мрежа

Социјална мрежа

Секој ги знае социјалните мрежи, како се користат и која е нивната цел. Најпопуларната социјална мрежа е, се разбира, Фејсбук, кој брзо стана наша „лична карта“ уште од создавањето на профилот, но многу други се исто така популарни, како што се Твитер, Линкдин, Инстаграм итн. Повеќето корисници на оваа социјална мрежа ја користат за забава и забораваат дека може да се користат и за деловни цели. Со рекламирање на вашите услуги или производи на популарни социјални мрежи, им овозможувате на вашите потенцијални клиенти полесно да ве пронаоѓаат преку мрежата и да воспостават контакт со вашата компанија.

 

Факт е дека преку социјалните мрежи создавате подобра врска со вашите потенцијални клиенти, добивате побрз проток на информации и прецизен увид во интересите и потребите на корисниците.

Рекламирањето на социјалните мрежи е малку поразлично од класичното рекламирање. Ова е затоа што нема почеток и крај како класична маркетинг кампања. Маркетингот на социјалните медиуми е побавен и подолготраен процес кој има за цел да ја изгради и зголеми заедницата на потенцијални и лојални потрошувачи и да ја добие нивната доверба. Денес, клиентите ја одредуваат вредноста на производот, па затоа треба соодветно да се прилагоди. Преку социјалните мрежи, со својата содржина, порака, дизајн, ги мотивирате корисниците да го разменат понуденото и на тој начин да достигнете сè поголем број на корисници. Големата предност на маркетингот на социјалните медиуми е што компаниите можат да добијат повратни информации за своите производи, услуги во реално време и можат да достигнат одредени целни групи за релативно кратко време.

 

Како се користат социјалните мрежи?

Социјалните мрежи што ги користиме за презентација на официјални веб-страници, служат за привлекување потенцијални клиенти со квалитетна и интересна содржина. Со споделување на разни објави, слики и видеа преку социјалните мрежи, достигнуваме сè поголем број на корисници.

Ако сакате да ја претставите вашата компанија, производ или услуга преку социјалните мрежи, тогаш дефинитивно треба внимателно да креирате содржина што ќе ги анимира и вклучи корисниците во разговорот. Користејќи популарни социјални мрежи, лесно можете да ги достигнете вашите пријатели и соработници, како и пријателите на вашите пријатели, итн. На овој начин, создавате врска до вашата официјална веб-страница, а со тоа и го подобрувате вашиот бизнис.

Содржината на страниците на социјалните мрежи не мора секогаш да е исклучиво за вашиот бизнис, понекогаш можете да споделувате и интересни, смешни или мотивациони објави. Нешто за што сте сигурни дека ќе ги мотивира корисниците на истите социјални мрежи да кликнат на вашата страница.

 

 

 

Слични објави

Ако имате контакт (дури и површен) со маркетингот, а особено со дигиталниот, тогаш за време на вашето секојдневно сурфање и читање блогови сигурно сте наишле на поимот customer journey... Прочитајте!
Електронската трговија се дефинира како чин на купување или продавање стоки и услуги преку Интернет. Денес е-трговијата е еден од најпопуларните начини за потрошувачите да купуваат стоки и услуги и се предвидува дека е-трговијата ќе достигне 6,54 трилиони долари во продажба до 2023 година ширум светот. Прочитајте!