Скриениот потенцијал на персонализација на лице место

Маркетингот е за испраќање на вистинската порака, до вистинската личност, во вистинско време. Кога бизнисите се обидуваат да допрат до сите, тие на крајот не убедуваат никого.

 

Според бројни студии, просечниот потрошувач е изложен на дури 10.000 пораки од брендови секој ден. Уште повеќе, Microsoft тврди дека поради зголемениот број на одвлекувања со кои се среќаваме на постојана основа, нашето внимание е намалено на 8 секунди.

Безличната продажба сè уште неконтролира

Повлекувањето паралели со интеракциите со клиентите во „реалниот свет“ е сè уште корисен начин да се истакне колку одвоени и безлични интернет бизниси можат да бидат.

 

На пример, замислете да одите во продавница за малопродажба со големи кутии и да ве пречека поздравувач по вашето пристигнување. Наместо да ве прашува што ве донело денес или дали тие можат да ви помогнат да ве насочат во вистинската насока, продавачот започнува со долга, конзервирана презентација на најдобрите зделки на денот.

 

Иако е можно една од тие понуди навистина да ве интересира, многу поверојатно е дека продавачот го изгубил вашето внимание во моментот кога станало очигледно дека нивната понуда не е релевантна за вас.

Релевантноста е клучна за ефективен маркетинг

Во изминатите години, персонализираните, високо релевантни пораки беше тешко да се постигнат преку традиционалните маркетинг канали.

 

Денес, способноста да го стесните вашиот дофат и да ги усовршите вашите пораки за да насочите кон прецизна публика донесе неверојатна ефикасност во рекламирањето. Речиси нема ограничување за тоа колку може да биде индивидуализирано таргетирањето и испраќањето пораки на вашите реклами.

 

Додека нашата способност да ги достигнеме и привлечеме нашите идеални клиенти со рекламирање е драстично подобрена, повеќето компании целосно се откажуваат од персонализираните пораки штом потенцијалниот клиент конечно ќе стигне до нивната локација. Фино наместената реклама води назад до копирање на почетната страница или на страницата на производот, што создава неповрзано искуство.

Што значи персонализација за е-трговија

Во овој момент, на сите ни е познато дека Амазон го направи познат моторот за препораки за е-трговија: предлага производи што можеби ќе ви се допаднат врз основа на навиките за купување на вас и на другите како вас.

 

Препораките за производи се усвоени од речиси секој продавач во овој момент и нема сомнение дека како метод на конверзија тие работат на зголемување на продажбата.

 

Препораките, исто така, служат како одличен пример за персонализација во пракса, но тие сепак оставаат неодговорено важно прашање: Како можете да ја зголемите релевантноста на вашите маркетинг пораки кога клиентот сè уште не купил?

 

На пример, лесно е да се препорачаат дополнителни производи на клиент кој има историја на купување од вашата продавница, но што правите пред да го направат првото купување?

Што може да направи персонализацијата за вашата продавница?

Додека персонализацијата на лице место е релативно нов концепт и може да потрае малку работа за да се исправи, идејата дека клиентите најдобро реагираат на индивидуализираните искуства е позната со векови.

 

Продавниците за малопродажба на тули и малтер историски имале предност да нудат индивидуално внимание преку продажни соработници или лични купувачи, што потрошувачите го посакувале.

 

Со купувањето преку Интернет што го затвора јазот помеѓу приходите во продавницата, можноста да се придобие клиент преку персонализирање на нивното искуство онлајн никогаш не била поголема. Денешната технологија ја направи персонализацијата лесна за имплементација на почетокот и скалабилна додека растете.

Скриениот потенцијал на персонализација на лице место

Слични објави

Кои се најдобрите начини за пренасочување на клиентите по купувањето? Знам дека купиле од мене и што купиле, но исто така можам да видам дека моите клиенти не се одлучуваат за мојот билтен или ме следат на социјалните мрежи. Прочитајте!