Недостатоци на електронската трговија

Недостатоци на електронската трговија

Е-трговијата нема личен допир

Не дека сите физички трговци имаат личен пристап, но многумина имаат. Како резултат, купувањето на тие продажни места е смирувачко и освежувачко. Кликнување на „Купи сега“ и натрупување производи во виртуелни колички за шопинг, не е само исто.

 

 

Различни луѓе пеат на различни мелодии. Пропаѓањето на личниот допир во мрежните трансакции може да биде најголемиот недостаток на е-трговијата.

 

 

Е-трговијата ја одложува стоката

Освен ако не користите веб-страница за да нарачате пица, на испораката на веб-страница за е-трговија ви треба многу повеќе време за да ја добиете стоката во ваши раце. Дури и со експресна испорака, најраната добивање стока е обично „утре“ (освен за некои услуги на Амазон).

 

Но, ако сакате да купите пенкало затоа што треба да напишете нешто токму сега, не можете да го купите од веб-страница за е-трговија. Исто така, со бонбони што сакате да ги јадете сега, книга што сакате да ја прочитате вечерва, роденденски подарок што ви треба оваа вечер - ја имате идејата.

 

Исклучок од ова правило е во случај на дигитални добра, на пример, е-книга или музичка датотека. Во овој случај, е-трговијата може да биде побрза од купувањето стоки од физичка продавница.

 

Е-трговијата не ви дозволува да го искусите производот пред да го купите

Не можете да ја допрете ткаенината на облеката што сакате да ја купите. Не можете да проверите како се чувствува чевелот на вашите нозе. Не можете да го „тестирате“ парфемот што сакате да го купите. Ја сфаќате идејата.

 

Во многу случаи, клиентите сакаат да го искусат производот пред да го купат. Е-трговијата не го дозволува тоа. Ако купите музички систем, не можете да го пуштите на Интернет за да проверите дали звучи нели? Ако купувате систем за домашно кино, повеќе би сакале да седите во „центарот за искуства“ што го поставија неколку продавници за малопродажба.

 

Секој може да постави веб-страница за е-трговија

Ивееме во ера во која провајдерите на продавници преку Интернет ви донесуваат можност да поставите продавница за е-трговија за неколку минути. Јас го пробав и можно е да поставам основна продавница за помалку од 10 минути.

 

Но, ако некој може да формира продавница, од каде да знам дека продавницата од која купувам е вистинска? Намалените бариери за влез може да бидат голема привлечност за амбициозниот претприемач по електронска трговија. Но, за купувачот, сигурноста може да биде проблем. Тоа може да ги наведе клиентите да ги ограничат своите купувања преку Интернет на познати веб-страници за е-трговија.

 

Безбедност

Кога купувате преку Интернет, треба да ги наведете барем информациите за вашата кредитна картичка и адресата за пошта. Во многу случаи, веб-страниците за е-трговија можат да собираат други информации за вашето однесување и преференции на Интернет. Тоа може да доведе до измама со кредитни картички или уште полошо, да идентификува кражба.

 

Заклучок

Иако можеби сме заинтересирани за е-трговија, мора да признаеме дека има и неповолности. Само кога ќе ги прифатиме нашите недостатоци, ќе работиме кон нивно надминување.

 

 

Слични објави

Веб-продавницата е попрофитабилна форма на трговија, поради далеку помалата инвестиција при отворање од класичната продавница и ниските трошоци. Без разлика дали се работи за понуда на физички производ - физичките продавници имаат низа ограничувања, а нивното одржување бара значителни трошоци од развојот на веб-продавница. Прочитајте!