Стратегии за купување клиенти за бизниси во е-трговија

Стратегии за купување клиенти за бизниси во е-трговија

 

Е-трговијата доживеа невиден бум за време на една година блокирања и карантини. Според медиумската и истражувачка организација „Дигитална трговија 360“, потрошувачите потрошиле 861,12 милијарди долари на Интернет во 2020 година, што претставува скок од 44% од година во година и најголем раст во најмалку две децении. 1 Повеќе корисници од кога било се свртеле кон малопродажба преку Интернет при купување сè од намирници до подароци за одмор.

Додека напливот на мрежни шопинг претставува можност за профитирање на деловните активности во е-трговија, исто толку е важно да се истакнете во позафатениот пејзаж. Еден од клучните начини за трговците да го постигнат ова е да ги оптимизираат своите стратегии за е-трговија и да го зголемат ангажманот од првиот клик до купување.

 

Инспирирајте доверба

За да се заинтересираат клиентите, во почетната линија, брендот за е-трговија мора да инспирира доверба. „Продавачот на мало е поверојатно да добие кликнување доколку марката се појави не само легитимна, туку полирана, кохезивна, безбедна и пофалена од други клиенти“, рече Кунл Кембел, советник за е-трговија и домаќин на подкастот „2Х е-трговија“. во телефонско интервју за The Balance. „Пакувањето, фотографијата на вашиот производ и описи - презентацијата мора да биде квалитетна и кохерентна, и мора да го продаде„ зошто “на вашиот бизнис.“

 

 

Според Кембел, брендот исто така мора да ги одржува овие појави во текот на целиот процес на испорака и комуникација. Ако има грешка во процесот на пратка, кажете му на клиентот дека работите напорно на решавање на проблемот.

 

Воспоставете ја вашата публика

За да се добие квалитетен сообраќај, брендот за е-трговија прво мора да воспостави реална целна публика. На пример, ако некоја марка продава луксузни жилети за бричење, можеби ќе сака да ги насочи богатите мажи кои забележале интереси за дотерување.

 

Рекламирајте стратешки

Откако брендот ќе ја дефинира својата база на клиенти, тогаш треба да го шири гласот преку платено, насочено рекламирање на платформите за социјални медиуми како Фејсбук, Инстаграм и Пинтрест. Сепак, иако е релативно ниска инвестиција за купување на овие реклами, просечната стапка на конверзија на Фејсбук (0,9%) и другите платформи за социјални медиуми (0,7%)

 

Нека вашиот производ го покаже патот

Различни производи се позајмуваат на различни стратегии за е-трговија. Ако продавате шминка, на пример, размислете да фрлите рекламни долари кон YouTube поради неговите популарни упатства за шминкање или Instagram поради визуелниот фокус.

 

Вашиот производ исто така ќе одреди кои влијатели ќе ги одберете. Автомобилски инфлуенсер не треба да биде ваш прв избор ако продавате здрава храна, на пример, дури и ако тие се многу популарни. Од друга страна, ексклузивната уметничка галерија би сакала да се потпре многу на органскиот дострел, личното вмрежување и упати за да го задржи својот воздух на ексклузивност.

 

Придружете се на Разговорот

Од клучно значење е да останете на врвот на трендовите на промена, за да бидете играч во е-трговијата. Но, покрај читањето вести и скенирање на статистичките податоци, исто така е важно да покажете дека сте дел од разговорот. Експертот за електронска трговија Кембел нуди неколку совети како да го направите тоа.

 

Допрете до вашата публика

Во вашите промоции и комуникации, покажете дека сте во контакт и ги исполнувате клиентите каде што се, што во многу случаи е на Интернет. На пример, многу трговци создадоа оригинални, не-промотивни, директни пораки за е-пошта за време на пандемијата за да продолжат со ангажманот и да изразат другарство со своите клиенти.

 

Вклучете ја вашата мрежа

Останете ангажирани оние во вашата лична мрежа - не секогаш за да им продавате производи, туку за да се пријавите или да ги поканите на настани за виртуелно вмрежување. Прочитајте ги нивните книги и статии и испратете честитки. Вмрежувањето не значи секогаш постигнување договор или туркање агенда - тоа е тековна инвестиција кон која мора да се стремите со текот на времето.

 

Слични објави