Сè што треба да знаете за е-трговија

Електронската трговија цвета за време на пандемијата, што претставува голема можност за претприемачите да почнат да купуваат и да почнат да продаваат. Еве што треба да знаете за овој тип на бизнис.

Електронската трговија се зголеми за време на пандемијата, овозможувајќи им на бизнисите да опстанат и да напредуваат.

Не мора да трошите многу пари на режиски трошоци кога водите бизнис со е-трговија во споредба со продавница со тули и малтер, а тоа ви дава пристап до светска публика.

Постојат некои инхерентни предизвици за водење на онлајн продавница, како што се зголемениот ризик од измама и високите стапки на напуштање на количката.

Оваа статија е наменета за луѓе кои се заинтересирани да започнат бизнис со е-трговија и сакаат да ги научат основите.

Продажбата на производи и услуги преку Интернет доби ново значење за време на пандемијата COVID-19, бидејќи сопствениците на бизниси и потрошувачите немаа друг избор освен да ја прифатат е-трговијата. Таа промена е тука да остане, претставувајќи им можности на сопствениците на мали бизниси да напредуваат онлајн. Но, пред да ја поставите вашата интернет продавница, мора да разберете како функционира сето тоа.

Што е е-трговија?

Е-трговија е процес на продажба на стоки и услуги преку Интернет. Клиентите доаѓаат на веб-страницата или онлајн пазар и купуваат производи користејќи електронски плаќања. По добивањето на парите, трговецот ја испраќа стоката или ја обезбедува услугата.

 Електронската трговија постои од раните 1990-ти кога Амазон само продаваше книги, но денес е индустрија вредна повеќе милијарди долари - и стана уште поголема за време на пандемијата. Според анализата на Digital Commerce 360 на податоците на американското Министерство за трговија, трошоците за е-трговија достигнаа 347,26 милијарди американски долари во првата половина на 2020 година, што е за 30% повеќе од годишно ниво. За споредба, продажбата на е-трговија се зголеми само за 12,7% во текот на првите шест месеци од 2019 година.

Тоа не е чудно. Со неколку други опции, потрошувачите се навикнаа да купуваат сè, од храна до мебел од онлајн продавниците.

„Сигурно гледаме неколку студии кои покажуваат дека луѓето ќе ги задржат своите нови навики“, изјави Тори Брункер, директор за маркетинг на производи во Adobe, за Business News Daily. „Навистина мислам дека ова е нашата нова нормала.

Како функционира е-трговијата?

Е-трговијата работи на истите принципи како физичка продавница. Клиентите доаѓаат во вашата продавница за е-трговија, пребаруваат производи и купуваат. Големата разлика е што тие не мора да се симнат од својот кауч за да го направат тоа, а вашата база на клиенти не е ограничена на одредена географска област или регион.

 Без разлика дали продавате чевли за трчање или домашни материјали, поминувате низ истиот процес кога управувате со веб-страница за е-трговија:

 Прифатете ја нарачката. Клиентот поставува нарачка на вашата веб-страница или платформа за е-трговија. Ќе бидете известени дека е направена нарачка.

 Обработете ја нарачката. Следно, плаќањето се обработува, продажбата е евидентирана и нарачката е означена како завршена. Платежните трансакции обично се обработуваат преку она што е познато како портал за плаќање; замислете го како онлајн еквивалент на вашата каса. [Прочитајте поврзана статија: Што е трговска сметка?]

 

Испратете ја нарачката. Последниот чекор во процесот на е-трговија е пратката. Мора да обезбедите брза испорака ако сакате повторени клиенти. Благодарение на Амазон, потрошувачите се навикнати да добиваат артикли во рок од два дена.

За да покажете како функционира на дело, еве поглед на патувањето на производот кога ќе се купи онлајн:

 

Клиент ја посетува вашата онлајн продавница и ги прелистува вашите производи. Таа се населува на кошула. Таа ги избира големината и бојата и ги додава во количката.

 Управувач со нарачки или софтвер за управување со нарачки потврдуваат дека производот е на залиха.

 Ако производот е достапен и клиентот е подготвен да се пријави, таа ги внесува деталите за нејзината платежна картичка и информациите за испорака на вашиот формулар за плаќање или страница.

 

Сè што треба да знаете за е-трговија

Слични објави

Грешките често се табу во општеството. Ни е кажано да ги прикриеме грешките или да ги обвинуваме другите луѓе, правејќи се што можеме за да се одвоиме од страшниот товар да направиме нешто погрешно. Прочитајте!