Популарни начини на плаќање во Европа во 2022 година
Начините на плаќање се интегрална компонента за успехот на бизнисите за е-трговија. Знаејќи кои начини на плаќање ги претпочитаат клиентите може да ја зголеми конверзијата за онлајн продавниците. Genome, финансиска платформа со седиште во Литванија, направи листа на актуелните трендови и најпопуларните методи во Европа.
Индустријата за плаќања секогаш оди напред, а поради КОВИД, бизнисите мораа да се приспособат и да се движат на интернет кога заклучувањата ги зафатија нациите во 2020 година. Самата пандемија ги засили трендовите на плаќањата. Финансиската платформа Genome со седиште во Литванија ги наведе најголемите промени и состојба на пазарот низ Европа. Електронските плаќања стануваат сè почести, зголемување на мобилните плаќања и употребата на дигитални паричници, имплементација на бесконтактни плаќања во непродажни поставки. Во земјите каде што готовината при испорака остана популарна, клиентите мораа да користат терминали за плаќање што ги носат агентите за испорака или да нарачаат испорака до шкафчиња за да избегнат користење физички пари.
Начините на плаќање преку електронска трговија се во пораст
Финансиските услуги стануваат се повеќе дигитални од ден на ден, овозможувајќи побрзи, попријателски карактеристики за клиентите и новите играчи да се појават. Во Европа, имплементацијата на Директивата два за платежни услуги (PSD2) значително придонесе за ова. Директивата го поттикна усвојувањето на алатките за онлајн банкарство и ја зајакна безбедноста на онлајн купувањето. Со нив, клиентите сега можат да користат трети лица провајдери за поудобни и побезбедни банкарски услуги. За трговците, ова може да биде ефикасен начин за водење на нивниот бизнис, бидејќи компаниите како Genome ги нудат алатките неопходни за прифаќање плаќања низ Европа во различни валути. Сите главни начини на плаќање се достапни во еден финансиски систем. На тој начин, бизнисот за е-трговија нема потреба да го поврзува секој од нив посебно, поврзувајќи се со различни стекнувачи во потрага по повеќе опции.
Тековни популарни начини на плаќање во Европа
Се очекува дека ќе се појават повеќе платежни услуги од трети страни откако PSD2 им овозможи на Услугите за иницирање плаќања (PIS) да ги поедностават електронските трансакции. Но, кои се моменталните претпочитани начини на плаќање во Европа?
Велика Британија
Клиентите од Велика Британија сè уште претпочитаат да користат дебитни и кредитни картички при плаќањето преку Интернет. Не е ни чудо, бидејќи 69% од возрасните поседуваат кредитни картички. Трговците за е-трговија, исто така, тешко ги туркаат картичките како начин на плаќање по избор: 99% од нив им нудат на клиентите да користат или Visa или Mastercard. Над 60% прифаќаат и American Express.
Германија
Овде преовладуваат отворените фактури, неговата популарност се очекува само да се зголеми на 35% до 2023 година. Освен тоа, компаниите кои продаваат онлајн, исто така, често им нудат на клиентите да платат со Visa, Mastercard, опцијата за готовина однапред (66%), дигитални паричници , и услугата за плаќање Sofort.
Други вообичаени начини на плаќање преку Интернет ги вклучуваат локалните Giropay, Girocard и paydirekt, Apple Pay, Sofort, Klarna, Splitit, PayPal.
Шпанија
Засега, дебитните и кредитните картички остануваат избор на начин на плаќање за поголемиот дел од населението, иако дигиталните паричници се на второ место. Се очекува дека до 2023 година популарноста на картичките ќе почне да се намалува, со дигитални паричници и банкарски трансфери. Меѓу значајните дигитални паричници се PayPal и Apple Pay, како и локалните опции BBVA Wallet и CaixaBank Wallet.
Франција
Генерално, картичките доминираат на францускиот пазар за онлајн начини на плаќање. Клиентите често ја користат националната Carte Bleue. Другите типови на картички се помалку популарни, но сепак постојат, како American Express и Visa. Дигиталните паричници не се толку вообичаени, главно се користат во мобилната трговија. Меѓу популарните опции се PayPal, Paylib, Lydia, Amazon Pay.
Италија
Анкетите обезбедуваат различни податоци за крајната предност на Италијанците во начините на плаќање преку е-трговија. Кредитни/дебитни картички (Visa, Mastercard, локални CartaSi) и дигитални паричници (PayPal), го делат врвот на рејтингот.
Романија
Таа е една од земјите каде што пандемијата имаше масовно влијание врз користењето готовина. Бројот на луѓе кои плаќаат физички пари е намален од 45% на 21%. Во меѓувреме, популарноста на бесконтактните картички достигна 59%.
Холандија
Повеќето клиенти го претпочитаат локалното решение за онлајн плаќање iDeal, кое се шири низ целата земја во последниве години. Дигиталните паричници и картички го заземаат второто место - Mastercard, Visa и PayPal се омилени на луѓето. Холандија е многу разновидна кога станува збор за типот на начини на плаќање преку е-трговија. Достапни се директни банкарски плаќања, фактури, опции за пост-плаќање (Klarna, AfterPay) и готовина при испорака.
Полска
Директните банкарски трансфери преку Przelewy24, BLIK, PayU се она што го избираат повеќе клиенти од Полска кога купуваат онлајн. Дебитните и картичките (Mastercard, Visa) се понеповолни. Дигиталните паричници како Apple Pay, Google Pay, PayPal и локалниот YetiPay се малку поретки, но сепак распространети. Како и во случајот со Романија, готовината при испорака останува една од опциите на кои луѓето имаат тенденција да се вратат. Начините на плаќање преку Интернет, како што се Paybynet и BLIK, исто така имаат свои демографски податоци.
Шведска
Швеѓаните се отворени за повеќе начини на плаќање преку е-трговија. Тоа е Klarna BNPL, се разбира, проследено со фактури и картички (Visa, Mastercard, Eurocard). И генерално, онлајн купувањето е исклучително вообичаено во земјата, некои од релевантните начини на плаќање се Trustly, Swish, Tink, Qliro, Neteller, Skrill, Klarna итн.
Што значи тоа за индустријата за е-трговија
Како што покажува сегашната статистика, кредитните и дебитните картички сè уште се кралеви меѓу начините на плаќање во повеќе европски земји. Но, она што е исто така јасно е дека има промена во пејзажот на начините на плаќање, поттикнати од повеќе фактори. Демографските податоци за алтернативните начини на плаќање во Европа се зголемуваат и важно е онлајн продавачите да ги користат.