Дизајнот на е-трговија е критичен (но погрешно разбран)

 

Дизајнерите обично тврдат дека нивната улога е клучна за успехот на е-трговијата. Сепак, не-дизајнерите често се спротивставуваат со цитирање на Амазон и други страници со висока конверзија кои, навидум, се агностични во дизајнот.Дизајнерите се во право во тоа што изгледот и распоредот играат клучна улога во конверзијата, но не и колкумина го разбрале тоа.Трендовите и стиловите може да изгледаат привлечни на почетокот, но тие често застаруваат или сеприсутни или тешко се постигнуваат или одржуваат. И многумина се само добри за окото на сметка на конверзии.

 

Три фактори го одредуваат дизајнот на страницата за е-трговија со висока конверзија: публика, стратегија и содржина.

 

Публика

Стеснувањето на вашата публика е првиот чекор. Ги диктира дејствата што сакате да ги преземат вашите идеални клиенти и што им зборува визуелно.И колку е поширока публиката, толку е поголем буџетот за стекнување и одржување на привлечност.Добро дефинираната публика му овозможува на ласерскиот фокус побрзо да добие импулс и да создаде бесни фанови слични на племето.

Започнете со дефинирање на возраста на вашиот идеален клиент, имајќи предвид дека преференциите за дизајн се менуваат од генерација на генерација. Примерите се големината на фонтот, стилот на фонтот и изборот на боја.Тие разлики влијаат не само на тоа како корисниците навигираат на веб-локациите, туку и на тоа како ја читаат содржината.

 

 Психографијата - интереси, опции, активности - се исто така важни.

 

 

Замислете го вашиот идеален клиент како седи наспроти вас во кафуле. Колку поблиску можете да го визуелизирате лицето на оваа личност и да ја замислите нејзината животна приказна, толку полесно ќе ги дефинирате стратегијата и содржината.

Стратегија

Примарната цел на страницата за е-трговија е да продава. Сепак, во зависност од вашата индустрија, производ и целниот клиент, најверојатно имате средни мини-цели кои ја зголемуваат довербата и водат до продажба со текот на времето.

 

Овие цели вклучуваат:

Регистрирање на билтенот,

Бесплатни преземања на датотеки,

Бесплатни примероци,

Следат социјалните мрежи,

Бесплатни консултации,

Повици за стратегија.

Мини-целите треба да влијаат на дизајнот на вашата страница. Ова е местото каде што шаблоните имаат тенденција да не успеваат.

 

Вашата стратегија треба да го одреди работниот тек на посетителите. Започнете со наведување на потенцијалните активности што некој може да ги преземе на вашата страница и одлучете кој е приоритет за секоја страница. Повиците за акција и исходите може да се разликуваат од страница до страница. Но, ограничете ја секоја страница на два повици за акција, појаснувајќи преку дизајнот кој е примарен, за да не се натпреваруваат визуелно.

Содржина

Дизајнот бара содржина.

Честа грешка е да се дизајнира пред да се знаат елементите. Иако шаблоните се маргинално вредни како референца, содржината го одредува крајниот распоред, вклучувајќи ги важните парчиња и нивниот приоритет за посетителите.Откако ја идентификувавте вашата публика, полесно е да се создаде и организира содржината достапна на дизајнерот, секогаш давајќи им приоритет на стратегијата.

 

 

 

Дизајнот на е-трговија е критичен (но погрешно разбран)

Слични објави