Често поставувани прашања за трговија

Често поставувани прашања за трговија

 

Кои се главните карактеристики на веб -страницата за е -трговија?

 

Повеќето клиенти бараат неколку клучни карактеристики кога оценуваат веб -страница за е -трговија. Ова се елементи што го подобруваат целокупното искуство за купување преку Интернет со тоа што го прават високо функционален и лесен за корисниците.

 

Лесни за употреба карактеристики: Едноставни алатки за навигација, лесни текови за наплата, итн.

 

Компатибилност со мобилни телефони: Компатибилна и функционална на сите мобилни уреди.

 

Код за попуст и промотивни способности: Овозможува купувачите да користат попусти на лице место.

 

Безбедносни карактеристики: Обработката на плаќањата е безбедна и сигурна.

 

Социјален доказ: Валидација од минатите клиенти и доверливи извори.

 

Содржина генерирана од корисници: Прегледи, оцени и фотографии што додаваат на етиката на понудите.

 

 

Дали е -трговијата е безбедна?

 

Да, е -трговијата е побезбедна од кога било досега.

 

Со помош на повеќеслојна безбедност на е-трговија,

 следени трансакции, редовни скенирања на PCI, сертификат за SSL, 

заштита од напади на DoS/DDoS и хостинг решенија што се компатибилни со PCI, 

продавниците за е-трговија можат да им понудат на купувачите спокојство дека се купуваат преку Интернет. 

во безбедна и сигурна средина.

 

Што е исполнување на е -трговија?

 

Исполнувањето на трговијата го опфаќа целиот процес на примање на нарачка и испраќање до клиентот.

 

Ова ги вклучува сите оперативни и логистички чекори што се дел од овој процес, како што се управување со инвентар, организација на складиште, надзор на нарачки, пакување и испорака и комуникација со клиенти во врска со исполнувањето на нарачката.

 

Овој аспект на продавница за е -трговија може да се аутсорсинг на услуга за исполнување на нарачки или да се управува преку dropshipping.

 

 

 

 

 

Слични објави

Дигиталните бизниси кои работат со различни деловни модели мора да поминат дополнителна милја за да истражат иновативни начини на кои можат да допрат и задржат и нови и постоечки клиенти. Прочитајте!
Од темпото на вашата е-пошта до тоа како внесувате свежа вредност на сандачињата на вашите претплатници со секое испраќање, има многу што треба да се земе предвид при креирањето на вашата сопствена маркетинг стратегија за е-пошта. Прочитајте!