Иднината на електронската трговија е без триење, искуствена и насекаде

Обидот да се предвиди иднината е често глупава задача. Винстон Черчил еднаш рекол: „Секогаш избегнувам да пророкувам однапред, затоа што е многу подобро да се пророкува откако настанот веќе се случил“.

Но, со собирање податоци и наоѓање трендови и обрасци, можеме да направиме прилично образовани проекции за иднината на е-трговијата. Да почнеме со разгледување на неколку промени во однесувањето на потрошувачите што ќе ги поттикнат следните години на индустријата за е-трговија.

Милениумците, генерацијата родени помеѓу 1980 и 1994 година, се на пат да откријат над 1 трилион долари годишно трошени во Соединетите Држави. Сепак, 36% од нив се оптоварени со високи износи на студентски долг. Ова е заслужно за поттикнување на трендот на „пристап преку сопственост“ и исто така е двигател во многу неодамнешни иновации за плаќање.

 

Веднаш зад Millennials доаѓа генералот Z. Најстариот од нив моментално има само 24 години, но раните анализи се веќе спроведени. Овој извештај за младинската култура од Dazed Media забележува дека со генералот Z, „хипер-индивидуализмот и масовните трендови седат еден до друг во истата личност. Ние сме фрагментирани и обединети во исто време“.

 

Ова укажува на промена од претходните генерации, особено Gen X, за кои индивидуализмот и мејнстримот седеа во директна спротивност еден на друг.

Друга промена во однесувањето на потрошувачите - овој пат, онаа што ќе влијае на секоја генерација што е моментално жива - сигурно ќе влијае на светот на е-трговијата како резултат на СОВИД-19.

 

Како што се вели во извештајот од Dazed Media, „Нашите домови станаа наши канцеларии и простори за забава, а човечката интеракција и допир се намалуваат. Тоа е време на екстремни тензии - од фрагментирани до обединети, дигитални до физички, реалност до фантазија, индивидуалност до хомогеност“.

Трендовите идентификувани овде укажуваат на три главни цели:

 

Намалување на триењето во патувањето за купување (и продавање).

Создавање богати искуства за брендови

Се продава насекаде и секаде

Со други зборови, иднината на е-трговијата ќе биде водена од зголемување на удобноста и за трговците и за нивните купувачи, обезбедувајќи богати, привлечни искуства за купување и овозможувајќи искуства низ каналите на конзистентен, пријателски настроен начин за клиентите.

Автоматизацијата овозможува продуктивност и раст.

Целта на автоматизацијата е да се постигне задача со што е можно помала човечка интервенција. Тоа може да значи сè, од закажување е-пошта во CRM или маркетинг алатка, користење на Zapier за автоматизирање на задачите или користење на напредна технологија за помош при вработување.

Меѓутоа, во контекст на идните трендови во е-трговија, некои од најчесто зборуваните денес се роботиката и машинското учење.

Роботски уреди, беспилотни летала и други автономни возила веќе се користат за зголемување на синџирот на снабдување - на пример, за пронаоѓање, идентификување и транспорт на предмети во магацините. Плус, САД e се поблиску од кога било да видат целосно автономни товарни возила на патиштата.

Размислете за побарувачката, преводот и локализацијата, опциите за плаќање и прекуграничната испорака. Ќе мора да ги процените сите поврзани трошоци за да одредите дали проширувањето вреди за вашиот бренд.

Иднината на електронската трговија е без триење, искуствена и насекаде

Слични објави

Со цел да се исполнат очекувањата на клиентите, B2B производителите планираат да ја забрзаат својата дигитална трансформација оваа година. Најмалку 83 отсто од нив ќе го зголемат својот буџет за инвестиции во дигитални бизнис стратегии. Прочитајте!