Кои се видовите на електронска трговија?

Е-трговијата има онолку различни форми колку што има различни начини за купување мрежни канали. Неколку вообичаени деловни модели кои го обликуваат светот на е-трговијата се:

•B2C - Бизнисите продаваат на индивидуални потрошувачи (крајни корисници). Најчестиот модел со многу варијации.

•B2B - Бизнисите продаваат на други бизниси. Честопати купувачот ги препродава производите на потрошувачот.

•C2B - Потрошувачите продаваат на деловни субјекти. Бизнисите C2B им овозможуваат на клиентите да продаваат на други компании.

•C2C - Потрошувачите продаваат на други потрошувачи. Бизнисите создаваат пазари на Интернет што ги поврзуваат потрошувачите.

•B2G - Бизнисите продаваат на влади или владини агенции.

•C2G - Потрошувачите продаваат на влади или владини агенции.

•G2B - Владите или владините агенции продаваат на деловни субјекти.

•G2C - Владите или владините агенции им продаваат на потрошувачите.

Каде и како се одвива е-трговијата?

М-трговија

Трансакциите преку Интернет што се одвиваат на мобилни уреди се познати како мобилна трговија или „М-трговија“. Со преносни уреди во рацете на потрошувачите ширум светот, не е ни чудо што м-трговијата се очекува да ја надмине не-мобилната трговија во 2021 година.

 

Претпријатие за електронска трговија

Е-трговија на претпријатија е купување и продавање на производи на големи компании или организации. Ако голем бизнис продава многу различни видови производи или има повеќе линии на брендови и преминува во продажба преку Интернет, тогаш учествува во е-трговија на претпријатијата.

Е-трговија на социјални медиуми

Социјалните медиуми можат да ви помогнат да продавате и промовирате продавници за е-трговија пред широка публика. Исто како што социјалните медиуми ви овозможуваат да се поврзете со пријателите и семејството, тие исто така имаат потенцијал да привлечат клиенти кон вашиот бизнис. Добро направено, маркетингот на социјалните мрежи ги ангажира клиентите во неформален амбиент.

 

Социјалните медиуми можат да ви помогнат:

Привлекување нови клиенти

Изградете ја свеста за брендот

Генерирајте продажба преку Интернет

 

Предизвици на е-трговијата

И покрај многуте предности, е-трговијата има негативни страни. Некои бизниси може да се обидат да ја избегнат е-трговијата поради предизвици како што се:

Ограничена интеракција лице в лице

Технички потешкотии

Безбедноста на податоците може да биде предизвик

Испорака и исполнување на обем

Ограничена интеракција лице в лице

Интеракцијата лице в лице е навистина важна за некои деловни активности и трансакции. Во зависност од вашиот производ, услуга или стилот на продажба, може да биде предизвик да ја внесете целата сила на вашата личност на Интернет просторот.

Технички потешкотии

Техничките предизвици надвор од вашата контрола можат негативно да влијаат на продажбата. Исто како што икање во вашиот синџир на снабдување може да спречи навремена испорака на производи, проблеми со Интернет или откажување на хард дискот може да ве чини време и пари.

Загриженост за безбедноста на податоците

Клиентите се повеќе се претпазливи како се чуваат и споделуваат нивните информации. Изградете доверба на клиентите давајќи детали за вашата политика за приватност. Со тоа се демонстрира транспарентност и ги уверува клиентите дека ќе ги заштитите нивните лични информации.

Испорака и исполнување на обем

Можеби е лесно да ги спакувате и испраќате нарачките од вашата гаража или резервна просторија кога започнувате со трговија со електроника. Но, како што расте вашиот бизнис, исполнувањето на нарачката станува процес што одзема многу време.

 

Што ја прави успешна продавницата за електронска трговија?

Одлични производи

Висококвалитетни, сигурни производи и услуги се во срцето на секоја успешна марка за е-трговија. Вашиот производ треба да реши неисполнета потреба или предизвик на клиентот. Исто така, мора да го понудите по привлечна цена.

Привлечна приказна за брендот

Уникатните брендови се истакнуваат, но одличниот бренд одзема повеќе од одличен производ. За да го привлечете вниманието на клиентот, пренесете ја целта и визијата на вашиот бизнис.

Кои се видовите на електронска трговија?

Слични објави

Секоја сесија на вашата страница или апликација за е-трговија е запалива. Триењето од кој било број фактори – од перформансите на веб-страниците до лошата навигација, грешките и ирелевантните понуди – може да ја попречат трансакцијата и да ја нарушат лојалноста на брендот. Прочитајте!