Иднината на глобалната е-трговија

Глобалниот извештај за е-трговија за 2021 година го дискутира влијанието на СОВИД-19 врз секторот за е-трговија, како и истражување на новите трендови како на пример како трендот кон одржливост ќе го трансформира глобалниот пазар на е-трговија.

1) Беше една година како ниедна друга за е-трговија/повеќеканалниот сектор. Колку добро индустријата се адаптираше на глобална основа?

Индустријата отсекогаш била многу агилна и приспособлива на промени, и покрај тоа што секогаш кога мислите дека сте стигнале, нешто ново се случува.

Таквата постојана нестабилност значи дека трошоците може да се зголемат, што го прави вистински предизвик за брендовите и трговците на мало да останат профитабилни. Сега, повеќе од кога било, ни требаат решенија водени од технологијата кои ќе ни помогнат во подобро разбирање на желбите и потребите на нашите клиенти.

2) Кој тренд/развој мислите дека луѓето треба повеќе да обрнат внимание?

Растечкиот недостиг на суровини ја намалува продажбата на речиси сите вертикали; влијанието на недостигот врз градежната индустрија е често во медиумите, или, на пример, недостигот на микрочипови што доведува до ограничени залихи на iPhone 12 ширум светот, но и е-трговијата е засегната. Без полимери, картонски кутии и други материјали за пакување, не можеме да работиме.

 

3) Какво влијание ќе има растечката свест за одржливоста на глобалниот пазар на е-трговија?

 Ова ќе има големо влијание бидејќи компаниите се обидуваат да сфатат како најдобро да го организираат нивниот модел на синџирот на снабдување од фабрика до потрошувач. Има многу што треба да се мери и да се разгледа, како на пример, споредување на придобивките и трошоците на, на пример, локални центри наспроти регионални центри или воздушен товар наспроти океански товар.

Иднината на глобалната е-трговија

Слични објави

Еден од најнеочекуваните поучни меми денес е „Имаш исти 24 часа во денот како Бијонсе“. Прочитајте!
Дигиталниот маркетинг е погрешно протолкуван и се дефинира како продажба, промоција и рекламирање. Меѓутоа, приказната е поинаква, односно дигиталниот маркетинг е ист како и маркетингот само во различен медиум. Што значи тоа? Прочитајте!