Интернет продавница (веб продавница, веб-продавница)

Веб-продавницата е попрофитабилна форма на трговија, поради далеку помалата инвестиција при отворање од класичната продавница и ниските трошоци. Без разлика дали се работи за понуда на физички производ - физичките продавници имаат низа ограничувања, а нивното одржување бара значителни трошоци од развојот на веб-продавница. Сопствениците на веб-продавници имаат многу други предности - во секое време е можно да се види сообраќајот, популарноста на производот, анализата на клиентите итн. што пак може да се искористи за дополнително подобрување и обликување на понудата.

Основни чекори при започнување онлајн продавница:

 

1) Донесување одлуки и рокови за основање веб продавница

 

- Откако ќе се одлучите за производите што ќе ги продавате преку веб-продавницата, потребно е да регистрирате компанија или трговија за да вршите интернет трговија. Доколку веќе имате компанија, тогаш треба да додадете активности за водење онлајн шопинг на активноста со која се занимавате.

 

2) Одлука за име на домен за веб продавницата

 

- За да правите бизнис преку Интернет, мора да имате регистриран сопствен домен. Изборот на домен е многу важен чекор при отворање на веб-продавница, бидејќи вашите потенцијални клиенти ќе го добијат првиот впечаток за вашата веб-продавница од името на доменот. Изберете што е можно поедноставно име, кое лесно се памети.

Доменот може да биде бесплатен и платен. Секое физичко и правно лице има право на еден бесплатен .hr домен.

 

3) Избор на начин на плаќање во веб-продавницата

 

- Многу важна ставка во веб продавницата е начинот на плаќање. Покрај привлечните цени, многу е важно на клиентите да им овозможите едноставно, брзо и транспарентно искуство за купување во вашата веб-продавница. Погрижете се цените да бидат јасно наведени, наведете дали цените се со или без ДДВ, кои се условите за враќање / размена на стоки и пари и јасно дефинирајте ја политиката на поплаки.

4) Начин на испорака

 

- Важен фактор е изборот на услугата за испорака, како и начинот на плаќање. Многу е важно да изберете услуга за испорака која ќе биде флексибилна, сигурна и брза. Истражете како услугата за испорака комуницира со клиентите и дали има систем за следење пакети.

5) Креирање веб-страница за веб-продавница

 

- Пред да креирате веб-страница за веб-продавница, треба да го изберете местото каде што ќе се наоѓа вашата веб-страница на Интернет - веб хостинг. Многу е важно да изберете безбеден и доверлив веб хостинг, така што вашата веб-продавница работи непречено. Поддршката за веб-хостинг 24/7 е голем плус.

6) План за одржување и промоција на веб-продавницата

 

- За успех на веб-продавницата потребно е да вложите малку време и пари во рекламирање со цел вашата веб-продавница да стане успешна и препознаена со текот на времето. Модерниот бизнис се заснова на филозофијата на конкуренција каде компаниите се борат за секој клиент со сите расположливи средства и неопходно е да се инвестира во оптимизација на SEO и онлајн маркетинг.

Предности на онлајн купувањето:

 

1) Поголем избор на производи - во физичката продавница сте ограничени само на оние производи кои се таму. Имате поголем избор на производи на веб-продавницата бидејќи сопствениците не мора да се грижат каде ќе ги стават сите производи. Исто така, на веб-продавницата може да се информирате дали производите се достапни, во какви количини и кога ќе пристигнат на вашата адреса. Исто така, нема географски граници, можете да го нарачате производот од каде било во светот.

 

2) Достапност до сите клиенти во светот 24/7, 365 дена во годината - веб продавницата е отворена 24 часа на ден, седум дена во неделата, дури и на празници. Вашите клиенти можат да го купат во секое време од кое било место што има пристап до Интернет.

 3) Способност да се споредуваат цените - споредете ги цените и достапноста на производите и заштедете време и пари

 4) Помалку гужви - помалку стрес - кога купувате онлајн, нема чекање на каса или барате производи во продавниците. Најдете го она што го сакате на веб-продавницата, проверете ја достапноста, нарачајте испорака или подигнете во продавницата. Можете да купувате од каде било и во секое време, се додека секогаш имате интернет конекција.

Интернет продавница (веб продавница, веб-продавница)

Слични објави

Во идеален свет, клиентот доаѓа на вашата веб-страница во потрага по решение и го купува она што го продавате - сето тоа за помалку од пет минути. Во реалноста, линијата од разгледување до купување никогаш не е толку права. Потенцијален клиент може да слета на вашата страница и да го најде вашиот производ премногу скап. Прочитајте!
Кога бев мал, баба ми и јас одевме во самопослуга, барајќи зделки на секоја патека. Едвај ќе бевме на вратата доволно долго за да ги спуштиме сите торби на шанкот пред дедо ми да рече: „Хелена, што е сето ова?!“ Прочитајте!
Возбудени сте за идејата за нов производ, но не сте сигурни дали некој друг ќе биде? Понекогаш на претприемачите во е-трговија им треба повеќе од проверка на стомакот за да докажат дека нивниот деловен потфат е остварлив. Прочитајте!