Е-трговија: Иднината пристигна

Е-трговија:   Иднината пристигна

 

Ако не бевте во искушение да го замените традиционалното купување со електронско купување до избувнувањето на пандемијата на коронавирус, убедени сме дека во изминатите месеци, ако не сте купиле, барем сте размислувале за електронска трговија. Во услови на физичко дистанцирање што моментално владее и многу е сигурно дека ќе владее барем уште еден период, е-трговијата е дефинитивно нешто што можеме да го наречеме среќа во несреќа.

 За време на пандемијата, имаме можност да ги забележиме сите предности на е-трговијата, кои постоеја и порано, но кои ги чувствуваме и забележуваме овие денови во голема мера, благодарение на новите социјални околности. Па да кажеме нешто за тоа.

Она што прво ни паѓа на ум кога ќе размислиме: е-трговија, е Интернет, а потоа следи преку здруженија: компјутер, глушец, клик, зборот: приватност дома измешан со правење трговија. Е-трговијата е токму тоа: бизнис од фотелјата. Не толку одамна, скоро сите изведувавме слична активност, што исто така беше новина во нашите животи во тоа време. Преговаравме по телефон, поставивме прашања и конечно склучивме договори. Благодарение на Интернет, е-трговијата ги зголеми можностите на досега незамисливо ниво, а ние денес сме тука да ги собереме придобивките.

 

Сè уште навикнати на традиционалната трговија „лице в лице“, потрошувачите полека, но сигурно го прават првиот, неопходен чекор кон промена на навиките, а тоа е: да се разберат себеси како клиент, и покрај променетите услови. Отпрвин постоеше страв од „непознатото“, страв од промена, но чекор по чекор, просечниот потрошувач сфати дека физичкото растојание помеѓу него и производот / услугата не ја менува суштината на околностите: клиентот сè уште е клиент, производот е сè уште производ, а продавачот е сè уште продавач, и сите обврски, како и правата, постојат точно како што постоеле, и сè уште постојат, во традиционалната трговија.

Еден од најчестите стравови во е-трговијата е (не) можноста за поплаки. Секој од нас имаше можност да се врати на местото на купување, и се пожали на продавачот за стоката, и сега одеднаш се појави е-трговија и страници, навидум безлична и студена, меѓутоа: рекламирањето стоки или услуги се третира преку е-пошта трговија исто како и во традиционалната трговија. Секој продавач е должен да ги посочи своите податоци, а е-поштата испратена до истакната адреса има иста тежина како и одењето до продажното место. Продавачот е должен да одговори на вас во законски предвидениот рок, исто како што би бил обврзан доколку се појавите на прагот на продавницата, сето тоа во согласност со Законот за заштита на потрошувачите. Значи - постапката е различна, но вашите права се уште се исти.

 

Очигледна предност што ја носи е-трговијата со себе е заштеда на време, трошоци и, богами, нерви. Од удобноста дома или во движење, со помош на телефонот, можете да ги платите сметките, обично без провизија. Потврдата што ја добивте на вашата е-пошта по трансакцијата е еквивалентна на хартиена потврда и доколку сте старомодни за тоа прашање, слободно испечатете ја потврдата и ставете ја меѓу старите, хартиени фактури.

Сè повеќе интерактивните страници, достапни буквално на сите уреди, нудат можност за прегледување на целата понуда, а честопати и на некои идни и минати, што, за разлика од класичните продавници, е огромна предност: не само што ви заштедува време на превоз, туку и трошоци за превоз, е-трговијата ќе ви понуди понуда што обично ја надминува можноста за физичко претставување. Исто така, често со фотографии на производи / услуги, можете да добиете видео-приказ на уредот / услугата, што речиси ја оживува понудата и ја приближува до клиентот до степен до кој тој е навикнат за време на традиционалната трговија.

Повеќето веб-страници за е-трговија им овозможуваат на своите клиенти да го изразат своето мислење за производите / услугите што ги нудат, давајќи му на корисникот дополнителни информации и искуство, кои може или не може да ги земат предвид. Евалуација на стоки / услуги е исто така можна, а исто така обезбедува и информативна услуга, која е непроценлива за клиентот. Традиционалната трговија нема одговор на оваа можност за е-трговија.

Слични објави

Размислете за побарувачката, преводот и локализацијата, опциите за плаќање и прекуграничната испорака. Ќе мора да ги процените сите поврзани трошоци за да одредите дали проширувањето вреди за вашиот бренд. Прочитајте!