Каде можам да набавувам производи за мојот бизнис во трговија?

 

Постојат тони места за извор на врвни производи за продажба на вашата продавница за е-трговија. Сепак, овие имаат тенденција да спаѓаат во една од трите категории: Производители, испорачувачи на падови и продавачи на големо.

1. Производители

Производител е компанија што создава своја стока и ја продава на кое било од следново:

 

Индивидуални потрошувачи

Трговци на големо

Дистрибутери

Трговија на мало

Традиционално, производителите создаваат и собираат производи од поголем обем, за да бидат подготвени за дистрибуција. Во целина, не е важно дали купувате стоки преку продавница за е-трговија или во конвенционална продавница за тули и малтери, стоката ќе има етикети на кои е прикажано местото каде што е создадена стоката (т.е. каде е производителот)

Постојат три вида на производители:

 

Направено на берза: Овој вид производител произведува стока што треба да се прикажува во изложбените салони или полиците. Како такво, производителот обично може да ја предвиди побарувачката и затоа ги гради своите производи однапред. На тој начин, многу е помала веројатноста да работат со загуба.

Направено по нарачка: Оваа гранка на производство го прави токму она што го кажува на калај - тие произведуваат нарачки како што влегуваат. Исто како и деловниот модел „Изработен на берза“, инвентарот е прилично лесен за ракување. Не треба да има премногу загуби затоа што тие создаваат производи само кога ќе дојде одредена нарачка. Сепак, како такви, клиентите треба да чекаат подолго за да им бидат доставени работите.

Направено за составување: Последно, но не и најважно, ова е кога една фабрика ги произведува само основните делови потребни за корисникот сам да го склопи готовиот производ - нешто како Икеа! Ова е најдобро за компаниите кои сакаат брзо да ги исполнуваат нарачките на клиентите. Сепак, тоа е малку поризично од другите, бидејќи може да завршите со многу непотребни делови.

2. Dropshipping

Во теорија, испораката за пад звучи едноставно.

 

Сè што треба да направите е да отворите своја продавница за е-трговија и потоа да контактирате со добавувачите. Потоа земате нарачки од клиенти на кои ќе им преминете на наведениот добавувач. Потоа тие ги испраќаат нарачките на вашиот клиент директно до нив.

 

Ова е фантастичен деловен модел за претприемачи кои немаат простор или буџет за залихи на залихи. Плус, го минимизира целокупниот ризик. Со испорака на пад, не мора да трошите пари пред клиентот да ви плати - што е идеално за сопствениците на деловни активности што работат со тесен буџет!

3. Трговци на големо

Без употреба на услуги на трговци на големо, веројатно најтешко е да се справат со испорака на испорака и производители-веледрогерии. Системот не е многу структуриран. Тоа е само обемна листа на случајни добавувачи, а во некои случаи, тие се прошарани низ целиот свет.

 

Ова значи дека треба да направите истражување и да откриете како се структурирани овие веледрогерии.

 

Некои од подобрите вклучуваат AliExpress или Alibaba. Овие ресурси ви овозможуваат да истражувате кои производи се најпопуларни, па затоа најверојатно ќе најдете стока што вашите клиенти навистина сакаат да ја купат.

 

Исто така, можете да го направите сето следново со овие веб-страници:

 

Филтрирајте производи,

Фотографии на изворни производи,

Пронајдете детални информации за добавувачот,

Додека поминувате низ директориуми на големо и го спроведувате вашето истражување, осигурете се дека сите потенцијални добавувачи покажуваат добар учинок за навремена испорака на нивната стока, нудат сигурна точка за контакт и произведуваат врвни производи.

 

Слични објави

Ви ја откриваме важноста на пребарувањето клучни зборови за страниците за оптимизација на локацијата на вашата е-трговија. Овие алатки и совети ќе ви помогнат да изберете клучни зборови за вашата трговија. Што е пребарување на клучни зборови? Пребарувањето клучни зборови или пребарувањето клучни зборови е една од основните тактики на стратегијата за оптимизација. Во случај на е-трговија, тоа е лесен начин да ги забележите и разберете термините што вашите потенцијални клиенти ги користат за да ги најдат производите што ги продавате. Прочитајте!