Што можат (и не) да направат Chatbots за вашата онлајн продавница

Тешко е да се зборува за „разговорна трговија“ - концепт скован од Крис Месина од Uber за да се опише иднината на апликациите за пораки - без да се спомнуваат чет-ботови.

Chatbots се во суштина програми кои се преправаат дека се луѓе со кои можете да комуницирате преку текст или дури и глас.

Во суштина, можете да разговарате со овие чет-ботови во вашите апликации за пораки, слично како и секој друг контакт од вашата листа, за да ги добивате вестите од денот или дури и да завршите нешто.

Во контекст на разговорната трговија, каде што апликациите за пораки стануваат мост меѓу потрошувачите и бизнисите, се чини дека чат-ботите се најдобриот одговор за сопствениците на бизниси за е-трговија да управуваат со илјадници разговори еден-на-еден со клиентите.

Но, за многу сопственици на онлајн бизниси кои немаат потреба да управуваат со толку многу разговори со клиентите во исто време, „аутсорсирањето“ на корисничка поддршка на робот едноставно не вреди да се жртвува квалитетот на искуството на секој поединечен купувач или она што вие како сопственик на бизнис би можеле учи од нив.

Овие помали онлајн бизниси често ги водат еден или двајца луѓе кои, благодарение на малку автоматизација, се повеќе од способни да жонглираат со неколку разговори со своите клиенти во секое време.

Услуга за клиенти: каде што на бизнисите сè уште им е потребен човечки допир

Иако четботот сè уште не еволуирал до точка каде што би можел целосно да помине за вистинска личност, апликацијата за пораки еволуираше за да го подобри дел од бизнисот што никогаш не бил пренесен од тули во онлајн продавницата: продажба и поддршка на клиентите.

 

И тоа е можно само сега бидејќи апликациите за пораки како целина доживеаја експлозивен раст во споредба со повеќето социјални апликации, нудејќи им на корисниците поангажирани и приватни канали за комуникација од која било социјална мрежа.

 

Меѓу овие апликации за пораки, Facebook Messenger претставува една од најголемите можности во моментов.

 

Од неговото лансирање во 2011 година, Facebook Messenger порасна на 900 милиони корисници, далеку над повеќето други апликации за пораки. Тоа ја прави една од најдобрите платформи за бизниси кои сакаат да ја истражуваат разговорната трговија како канал за директно продавање и поддршка на клиентите.

Во еден разговор со клиент, можете:

Помогнете некому да донесе одлука за купување.

Ракувајте се со какви било приговори лично.

Продавајте или вкрстено продавајте други производи.

Понуди попуст кодови.

Одговорете на прашања во врска со производите што се „не залиха“ и известете ги клиентите кога ќе бидат повторно достапни.

Добијте повратни информации од клиентите.

Доставете известувања за испорака.

...Сè со брзо темпо на инстант пораки.

Што можат (и не) да направат Chatbots за вашата онлајн продавница

Слични објави