Како да ги разберам приходите и расходите на мојата продавница?

Готовинскиот тек е критичен за секој бизнис - голем или мал. Тоа не е ограничено ниту на физички сметки и монети што моментално ги имате при рака.За точен вкупен износ на вашата готовина, мора да го вклучите следново:

-Готовина на рака: Недепонирани наплати на готовина и други пари за депозит како што се чекови на клиенти, банкарски нацрти и парични налози.

-Готовина во банка: Ова вклучува депозит по видување, тековна сметка и штедна сметка.

-Готовински фонд: Одвоени пари за тековни и мали трошоци како што се ситни парични средства и фонд за плати.

Сега кога нијансираното значење на „готовина“ е јасно, ајде да зборуваме за готовинскиот тек.

Што е готовински тек?

Секој деловен циклус бара серија приходи и расходи - исто така наречени приливи и парични одливи, соодветно - за да се одржи. Вашиот готовински тек е нето салдото на она што останува по одземањето на одливот од приливот.

 

Како сопственик на бизнис, ќе имате или позитивен или негативен готовински тек. Позитивниот готовински тек укажува на поголем износ на готовински прими од готовинските плаќања. Спротивно на тоа, повисоките готовински плаќања ќе резултираат со негативен готовински тек.

Тогаш, што го прави готовинскиот тек толку важен?

Колку и да е стабилна економијата, бизнисот е непредвидлив.

 

Навременото и релевантно финансиско известување ќе ви помогне да го разберете здравјето на вашиот бизнис. И на овие финансиски извештаи им се потребни детални и соодветни информации за да се направат прогнози и планови кои ќе му помогнат на вашиот бизнис да расте.

 

Вашиот извештај за готовински тек, во овој случај, е неопходен за да се измери критериумот, како:

 

Ликвидност: способноста на вашиот бизнис да добива готовина и да плаќа сметки секогаш кога е потребно

Солвентност: способноста на вашиот бизнис да подмири долгорочни долгови и финансиски обврски

Износ, време и сигурност на идните парични текови: способноста на вашиот бизнис да се прилагоди на променливите околности и можности

Други аспекти на готовинскиот тек: Како другите променливи, како што се флуктуирачките цени, влијаат на вашата крајна линија

Како да ги разберам приходите и расходите на мојата продавница?

Сопствениците на почетни компании мора да знаат како да ги земат предвид сите деловни трансакции, особено трошоците и приходите. Овој процес на евидентирање и управување со финансиите се нарекува книговодство. Можете да ги стартувате вашите книги рачно или да се свртите кон сметководствениот софтвер за да го поедноставите процесот.Билансот на успех е првото нешто што треба да го погледнете за да ги разберете вашите приходи и расходи. Тоа е формална изјава која ги прикажува финансиските перформанси на вашата компанија за одредена временска рамка.

Разбирање и пресметување на приходите

Приходот е мерка за тоа што компанијата заработува со продажба на стоки или услуги. Нема сомнение дека бизнисите посветуваат повеќе внимание на оваа единствена ставка од која било друга во билансот на успех, бидејќи тоа одредува колку добро функционира нивниот бизнис.Многу бизниси најмногу обрнуваат внимание на приходите во споредба со другите ставки од билансот на успех, бидејќи тоа е вкупниот износ на приход што сте го генерирале.

Разбирање и пресметување на трошоците

Секој бизнис има трошоци, а постојат неколку видови за управување. Трошоците се, едноставно кажано, трошоците за водење на вашиот бизнис. Размислете: Материјали за правење на вашите производи, хардвер и софтвер за напојување на вашата онлајн продавница (ако ја имате) или изнајмување за вашата продавница за тули и малтер, маркетинг напори, плати на вработените и многу повеќе.

 Еве некои од најголемите трошоци за следење:

 

 Трошоци на стоки: Износот што првично сте го платиле на вашиот добавувач за материјалите и работната сила потребни за создавање на вашиот производ(и)

 

Трошоци за дистрибуција или трошоци за продажба: Трошоците за испорака, осигурување и маркетинг

Административни трошоци: Ова ги вклучува комуналните услуги, трошоците за плата, правните и финансиските и трошоците за одржување на канцеларијата

Други трошоци: Ова вклучува непредвидливи трошоци како даночни казни и трошоци за поправка

Расход од данок на доход: Износот на даноците што се должат во одреден период.

 

Како да ги разберам приходите и расходите на мојата продавница?

Слични објави