Како да го развивате вашиот бизнис во трговија со хонорарни таленти

Како да го развивате вашиот бизнис во трговија со хонорарни таленти

 

 

Иако изгледа дека е лесно да имате сопствена онлајн продавница, вистината е дека не е толку лесно како што изгледа. Има повеќе од само продажба на производи преку Интернет. Некој треба да се погрижи за истражување на производи, маркетинг и дизајн на веб-страница само за да наведе неколку.

 

Очигледно ви е потребна целата помош што можете да ја добиете ако навистина сакате да го обемите вашиот бизнис и да го однесете на следното ниво. Добар прв чекор што треба да се направи е да се пренасочат некои од овие клучни задачи на искусни и талентирани хонорарци затоа што признајте или не, не можете да го направите тоа сами.

 

 

1. Извори на производи

Кога работите со продажба на производи, секогаш треба да бидете во потрага по потенцијално профитабилни производи што можете да ги продадете. Тоа е процес без крај, особено ако вашата цел е да останете пред конкуренцијата.

 

Самата задача сепак не е толку едноставна. Треба да имате добар нос за потенцијални бестселери и да имате трпеливост и истрајност да разговарате со неколку добавувачи кои можат да ви го дадат производот што го барате по најприфатлива цена.

 

2. Нарачка за исполнување

Обработката на нарачките воопшто не е тешка, но кога вашите производи се продаваат како палачинки и мора да ги обработувате нарачките стотици, тоа е нешто друго. Покрај тоа, оваа задача не е важна како задачите на вашиот извршен директор за кои е потребно повеќе време и внимание. Па наместо да се грижите сами за ова, зошто да не го предадете на хонорарник за да ви го ослободи времето?

 

Иако задачата може да се смета за секојдневна, таа бара одредено ниво на внимание затоа што најмалата грешка може да се покаже скапа. Не само што ќе ги истерате клиентите, туку тоа ќе биде огромен удар за угледот на вашиот бизнис. Бидете сигурни дека барате некого со око за детали.

 

3. Управување со залихите

Одржувањето на залихите исто така може да се смета за свештенствено, но во никој случај не може да се смета за некритично. Потребни се вештини, искуство и внимание на деталите за правилно одржување на залихите.

 

Од една страна, треба да бидете сигурни дека има доволно залихи во магацинот за да ги покриете нарачките на клиентите. Од друга страна, исто така треба да бидете сигурни дека не сте преполнети, особено ако производот не е еден од вашите најпродавани.

 

Аутсорсингот на оваа задача на искусен хонорарец е сепак подобра опција затоа што со тоа не само што се ослободувате, туку и му доверувате критична задача на некој што може да го стори тоа подобро.

 

4. Услуга на клиенти

Колку и да сакате да бидете тука за вашите клиенти 24/7, сите знаеме дека тоа е човечки невозможно. Кога имате некој што може да се занимава со прашања од клиенти во ваше име, вашиот проблем е решен!

 

Ова е токму причината зошто е одлична идеја да ги пренасочите потребите на услугите за клиенти на хонорарник. Клиентите го ценат тоа кога ќе им се посвети внимание и важност, особено ако имаат прашања или барања за кои е потребен некој со кого можат да разговараат.

 

5. Оптимизација на списокот на производи

Вашиот список на производи е срцето на вашата деловна активност. Оттука започнува целиот процес на продажба од времето кога ќе ги најдат вашите производи преку Интернет до времето кога тие навистина ќе го притиснат копчето за наплата.

 

Добриот список на производи треба да може да привлече потенцијални купувачи и тоа е овозможено со комбинација на неколку елементи како привлечен наслов, детален опис на производот и слика за привлекување внимание, за да наведеме неколку.

 

6. Маркетинг на социјални медиуми

Социјалните медиуми станаа повеќе од место за средби со стари пријатели и пријатели од колеџ. Денес, се смета за една од најмоќните (ако не и всушност најмоќните) алатки за маркетинг што компаниите ги користат за да водат поголем сообраќај кон нивниот бизнис за да ја зголемат продажбата. Всушност, денес е ретко да се најдат компании кои ги нема на ниту еден од водечките канали на социјалните медиуми.

7. Графички дизајн

Еден од најважните фактори во секој потфат на Интернет е визуелното. Со високо-визуелна публика чиј опсег на внимание е релативно краток, клучно е да оставите добар прв впечаток, особено кога станува збор за производите од кои сакате да продавате повеќе.

 

Тука е корисен креативниот и талентиран графички дизајнер бидејќи потребни се само неколку секунди за потенцијален купувач или да ја забавува идејата за купување производ или да замине на друго место. Ако имате хонорарец кој знае како да создаде зачудувачка и визуелно стимулирачка графика, веднаш ги зголемувате шансите да добиете повеќе предности и на крајот, верни клиенти.

 

Слични објави

Според новиот извештај од индустриската асоцијација E-commerce Europe, индустријата за е-трговија на Европската унија се предвидува да вреди 602 милијарди евра (685 милијарди долари) на крајот на 2021 година. Прочитајте!
Веб-продавницата е попрофитабилна форма на трговија, поради далеку помалата инвестиција при отворање од класичната продавница и ниските трошоци. Без разлика дали се работи за понуда на физички производ - физичките продавници имаат низа ограничувања, а нивното одржување бара значителни трошоци од развојот на веб-продавница. Прочитајте!