3 клучни размислувања пред да преминете на модел директно од потрошувач

3 клучни размислувања пред да преминете на модел директно од потрошувач

Бум на е-трговија доведе многу големи брендови целосно да ги заобиколат трговците на големо и да се префрлат на моделот директен за потрошувач (ДТЦ) - процес наречен „дезинтемедијација на добавувачот“.

 

Со отсекување на посредникот, брендовите можат да заработат поголема маржа и да добијат директен пристап до потрошувачите и нивните податоци. Од овие причини, водечките брендови како Најк агресивно прават смена кон ДТЦ, а другите големи трговци го следат примерот.

 

1. Дали е поставена вистинската технолошка инфраструктура за поддршка на ДТЦ?

 

Лошата технолошка интеграција помеѓу современите апликации и различните наследни технологии предизвикува повеќе изгубени нарачки за трговците отколку што некој можеше да замисли. Изгубените нарачки секако влијаат на приходите, но тоа е само врвот на ледениот брег.

Изгубена нарачка значи попис на производи што седат на полица во магацин или продавница за малопродажба што може да чини скапо. Понатаму, ако стоката е расиплива, изгубената нарачка може да доведе до производи со истечен рок на траење, што директно влијае на маргините.

 

Овие изгубени нарачки, исто така, можат да предизвикаат поголеми проблеми со субјектите на екосистемот, како што се клиенти и трговски партнери. Откако ќе се влијае на овие односи, тие можат да бидат тешки за поправка.

Современиот софтвер за интеграција помага да се елиминираат изгубените нарачки, обезбедувајќи ја потребната видливост за следење на производот, решавање грешки и давање ажурирања на проактивниот статус. За возврат, ова им дава можност на тимовите кои се соочуваат со клиенти да имаат пристап до податоци за брзо комуницирање со клиенти и трговски партнери во случај на проблем.

 

Покрај тоа, на компаниите им се потребни интерфејси за програмирање апликации (API) за да одат во DTC или да овозможат исполнување на каналот. API овозможуваат побрза дигитална трансформација и можат да обезбедат видливост од крај до крај во интеграциите што се состојат од клучни деловни процеси за мисија, како што се нарачка до готовина, набавка за плаќање или набавка на тендер до фактура.

 

2. Дали искуството на клиентите (CX) на потрошувачите ќе влијае негативно или позитивно?

За да останат конкурентни на пазарите со прв дигитален DTC како eBay и Amazon, дигиталната трансформација треба да биде главен приоритет за сите трговци и нивните лидери.

 

За брендовите да бидат во чекор со денешниот дигитален пазар, ова бара распоредување на стратешки, интегрален пристап управуван од екосистемот, кој ги проширува можностите на пазарот, давајќи им на нивниот модел на дистрибуција конкурентна предност, истовремено зголемувајќи го искуството на потрошувачот.

 

Современата хибридна интеграција во облакот и просторијата ја зголемува деловната подвижност и им овозможува на трговците да се движат кон моделот DTC за да ја минимизираат комплексноста без да ја изгубат контролата. Ова им овозможува да го прошират опсегот на пазарот и да овозможат поефикасни, кохезивни канали за е-трговија и дигитален пазар.

 

3. Дали тимот за логистика има ресурси за управување со ДТЦ? Ако не, какви прилагодувања треба да се направат во работењето за моделот DTC да работи ефикасно?

 

ДТЦ бара од внатрешниот тим да се справи со целата продажба и испорака, покрај производството што може да биде тежок лифт за мала работна сила. Затоа, од клучно значење е да се осигурате дека бизнисот има ресурси за да се справи со количината на работна сила потребна за да се префрли на модел на DTC. Организацијата можеби ќе треба да направи промени во целиот свој деловен модел за да може да спроведе пристап на DTC во обем.

Технологијата може да автоматизира одредени задачи, така што вработените можат да го фокусираат своето време работејќи на посложени проекти. Доволна работна сила со вистински алатки за работата ја олеснува секоја задача. На ист начин, вистинската технологија за интеграција го овозможува екосистемот на најмоќен можен начин, и сега и на долг рок.

Со интеграцијата во е-трговија, точноста на податоците никогаш не е оставена на случајноста. Додека со рачно внесување на податоци, секогаш постои можност за човечка грешка. Синхронизацијата на залихите, ажурирањата и цените на песните во реално време, сето тоа ја забрзува размената на податоци и ја прави поточна од кога било досега.

 

Слични објави

Продажбата на производи преку Интернет е попопуларна од кога било. Еве како можете да влезете во бендот за е-трговија. Прочитајте!
Блогирањето порано не беше ништо повеќе од онлајн дневник. Прочитајте!