Како да продавате преку Интернет без веб -страница
Продавачите за прв пат честопати се чувствуваат преоптоварени со истражување што е потребно за да се продаде преку Интернет. Споредба на градители на страници, градење веб-страница, учење оптимизација ... и тоа е само почеток! Но, често е доволно да се обесхрабрат аспирантите продавачи преку Интернет.
Добрата вест е: не мора да е така!
Продавањето преку Интернет не значи прво градење веб -страница за е -трговија. Без разлика дали сакате да ги тестирате водите и да ја оцените побарувачката или едноставно не сте подготвени да инвестирате во веб -страница за е -трговија, постојат ефективни начини за продажба преку Интернет без веб -страница.
Продавајте на Фејсбук без веб -страница
Не само што Фејсбук е најголемата социјална мрежа во светот (2,8 милијарди активни корисници месечно!), Туку може да биде и моќна алатка за продажба преку Интернет. Можете дури и да поставите продавница на Фејсбук без веб -страница!
Продавница на Фејсбук е излог на продавница преку Интернет што живее на вашата страница на Фејсбук. Можете да го креирате бесплатно - ви треба само деловна страница за да започнете. Имајте на ум дека можете да продавате само физички производи на Фејсбук.
Совети за продажба на Фејсбук
Поставувањето начин за продажба е само почеток. Сега треба да сфатите како да продавате производи на Фејсбук без веб -страница.
Додадете бизнис информации
И покрај тоа што вашата онлајн излог живее на социјалните медиуми, купувачите очекуваат да има детални деловни информации, исто како кога купуваат на веб -страница. Додадете детален дел „За нас“, деловни контакти и ажурирани информации за плаќање и испорака.
Создадете колекции на производи
Квалитетните слики и описи на производи се апсолутно неопходни, но можете да го направите чекор понатаму со создавање колекции за вашите производи. Колекциите се предмети групирани по категории во вашата продавница на Фејсбук. На пример, „Облека“, „Чевли“, „Додатоци“.
Користете Facebook Messenger за услуги на клиентите
Клиентите честопати имаат прашања во врска со производите, плаќањето или испораката, затоа осигурајте се да одговорите навремено. Разговорот со клиентите може да ви овозможи да ги запознаете со други производи што би можеле да им се допаднат и/или да откриете кои производи би сакале да ги видат во вашата продавница во иднина.
Обидете се да одговорите на сите пораки што е можно побрзо: страниците што одговараат брзо и доследно се означени со значка „многу одговора на пораките“. Ова им покажува на клиентите дека сте подготвени да им помогнете со прашања што можеби ги имаат.
Создадете содржина релевантна за вашата целна публика
Фејсбук поддржува различни форми на содржина што можете да ги користите за да ги вклучите вашите следбеници. Обрнете посебно внимание на видео објавите и видеата во живо, бидејќи тие честопати добиваат поголем ангажман отколку обичните објави или приказни.
Некои примери на содржини што можете да ги објавите на вашата страница:
-Прегледи на клиенти
-Видеа што објаснуваат како да го користите вашиот производ
-Приказни со вас или вашиот тим
-Објавувања што содржат корисни информации поврзани со вашите производи.